26

Re: Bloemetjes, bloemetjes, bloemtjes, kon niet stoppen

Ooh wauw hij is mooi.

En die rozen *zucht* dat wil ik ook zo mooi kunnen.
Toch maar eens wat vaker oefenen  ;)

27

Wauw, wat een ontzettend mooie taart.
Ooit hoop ik ook nog eens zulke mooie creaties te kunnen maken.
Voorlopig nog maar flink door oefenen, zucht....

28

Annemarie29 schreef:

Het kantje komt inderdaad gewoon van Lappenland, maar ik denk dat je wel zelf zo'n mold kunt maken met sillicreations.

Heb net even op hun site gekeken en ze hebben een  filiaal in Apeldoorn en zal ik daar nu net morgen naar tor gaan.
Ik ga er naar toe om dat kantje te scoren, ben er helemaal weg van en van je taart helemaal!
Heel mooi gemaakt!  :Y

29

oe doe je dat keurverschil eigenlijk in die rozen? Zo in't midden donkerder en naar buiten toe bleker. Dat laat ze kei-echt lijken!

30

Cynthi@ schreef:
Annemarie29 schreef:

Het kantje komt inderdaad gewoon van Lappenland, maar ik denk dat je wel zelf zo'n mold kunt maken met sillicreations.

Heb net even op hun site gekeken en ze hebben een  filiaal in Apeldoorn en zal ik daar nu net morgen naar tor gaan.
Ik ga er naar toe om dat kantje te scoren, ben er helemaal weg van en van je taart helemaal!
Heel mooi gemaakt!  :Y

Het kantje is nog wat hoger, er zit nog een randje onder wat ik eraf heb geknipt. Weet je waar je naar moet zoeken.

Mari83 schreef:

oe doe je dat keurverschil eigenlijk in die rozen? Zo in't midden donkerder en naar buiten toe bleker. Dat laat ze kei-echt lijken!

Mijn man zei juist; echte rozen hebben niet zo kleurverloop. Ik vind het in ieder geval erg mooi of het nu echt lijkt of niet. Ik heb gewerkt met vier tinten fondant. De blaadjes in het midden met de donkerste kleur en naar mate je verder naar buiten werkt pak je steeds een tintje lichter.

Als veel mensen een how to willen, wil ik die best maken, maar naar mijn eigen mening zijn er genoeg how to's voor rozen, bijvoorbeeld hier of op Pinterest.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

31

Wat een mooie rozen! echt perfect hoor, en zeker niet te veel! Vind het zeker nog een rustige, classy taart. heel erg mooi

Lust zelf geen marsepein.. *schaam*

32

Heel mooi. geweldige rozen!

33

wow wat een prachtige taart

34

Annemarie29 schreef:

Heb daglicht foto's geplaatst, een wereld van verschil (en een stuk genadelozer  ;) ).

Esmaatje schreef:

En inderdaad, je kent me ook van J&J! Ik herkende je hier een tijdje geleden aan je taarten.

Ik vroeg het me al een tijdje af, maar dacht dat Esma de naam van je dochter was (denk ik nog steeds  ;) ). Jij bent ook leuk bezig met het taartgebeuren  :thumb: .

Bedankt! Ben nu vooral dingen aan het uitproberen. Wat vind ik leuk en kan ik geduld voor opbrengen, wat vind ik minder leuk (en lukt dan ook minder goed). Moet nog wel veel leren/oefenen op het gebied van het totaalplaatje en de afwerking. Maar dat houdt het uitdagend.

Enne, ook bij daglicht is hij erg mooi hoor!

En mijn dochter heet Esma inderdaad, een van de weinige namen die nog vrij waren op het forum.

35

mooi

36

IMadeCake schreef:

als je het toch zo leuk vond om de rozen te maken.... kan je er niet nog 1 maken en een how to plaatsen van hoe je dat gedaan hebt  :D ????  prachtige taart geworden!

Rinus schreef:

WAUW!!!! Echt geweldig mooie rozen!!! En idd een how to zou ik ook wel willen..... :Y

Dames ik heb de how to gemaakt, je kunt hem hier vinden;
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=212466

En nog een leuk weetje over deze taart, ik heb er op nummer 1 mee gestaan op Cake Central, wel eens waar nummer 1 van de dag, maar toch  ;) .

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

37

Prachtige rozen !!!

Prachtig ! Superrozen !

39

erg mooi!