Re: Waar het allemaal mee begon... mijn eigen bruidstaart!!
hij is echt schitterend. prachtig met dat zwart. wat geweldig dat je je eigen bruidstaart hebt kunnen maken. en er nu een hobby bij hebt
!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Waar het allemaal mee begon... mijn eigen bruidstaart!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hij is echt schitterend. prachtig met dat zwart. wat geweldig dat je je eigen bruidstaart hebt kunnen maken. en er nu een hobby bij hebt
!
Van harte gefeliciteerd!!
De taart is prachtig

gefeliciteerd en wat een geweldige taart, heel gedurfd dat zwart. Ik vind dat altijd zo'n moeilijke kleur om mee te werken. Geniet van je "wittebroodsweken"!!
Wat een prachtige taart meid! Stoer dat je het aandurfde voor jezelf en leuk om te horen hoe je taart hobby eigenlijk tot stand is gekomen. Gefeliciteerd met je huwelijk en geniet van elkaar!
Wat een prachtige taart meid! Stoer dat je het aandurfde voor jezelf en leuk om te horen hoe je taart hobby eigenlijk tot stand is gekomen. Gefeliciteerd met je huwelijk en geniet van elkaar!
Wauw, hele mooie taart en wat zien jullie er mooi (en gewaagd) uit! Nog van harte gefeliciteerd en een mooi en taartrijk huwelijk toegewenst! Ik ben erg benieuwd naar de vulling van witte chocolade met rice crispy, hoe heb je die gemaakt?
Gefelicitaart!! En een fantastische taart heb je gemaakt, super!!
Wauw Liesbeth, wat zien jullie er prachtig uit, en helemaal 1 geheel zo met de taart
. De kleur roze van de corsage van je man lijkt exact gelijk aan de bloemen op de taart, knap !!
Super mooi, Echt heel strak !!
Die bloemen passen er helemal bij. EN GEFELICITEERD NOG 
Wauw wat een prachtig stel en wat een prachtige taart!
Van harte gefeliciteerd!
Wat een prachtige taart!
mooi mooi mooi mooi

wow gefeliciteerd en wat een stoere taart zeg helemaal mijn ding een zwarte bruidstaart
te gek meid!!!!
Supermooi zeg! En van harte gefeliciteerd natuurlijk! 
SUPER!!
Vind zwart ook altijd zo .....zwart
maar de bloemen en zilveren parels breken dit. Je zwarte, mooie
, jurk past er wel mooi bij. Jullie zijn een mooi stel 
Wat leuk Liesbeth, ik heb dit topic helemaal gemist. Maar heel erg gefeliciteerd en jullie zelf en de taart zien er erg mooi uit.
Veel geluk samen!
Liefs,
Gosia
van harte gefeliciteerd!
Een super taart heb je gemaakt prachtig om te zien en inderdaad je onderbord is ook mooi gedaan!!!
Veel geluk samen!!!
Allereerst natuurlij gefeliciteerd met jullie huwelijk!
En.... Wauw, wat een lef om voor een zwarte bruidstaart te gaan. Ik zou er zelf nooit voor kiezen, maar dat is meer omdat ik daar veel te schijterig voor ben
Ik vind de taart prachtig en hij past helemaal bij jullie. De bloemen zijn geweldig, ze "knallen" van het zwart af en die pareltjes.... daar ben ik helemaal gek op (heb ik zelf ook al vaker gebruikt, hihi)
Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties en felicitaties!!
Ik ben net terug gekomen uit Cuba van onze huwelijksreis vandaar mijn wat late reactie. Ik had ff iets anders te doen....
Morgen weer aan het werk.... Dat zal wel zwaar vallen en ik bang. 
Hee Lies, wat leuk!! Gefeliciteerd! Wat een PRACHTIG stel waren jullie (zijn jullie), en de taart is super! Past allemaal erg mooi bij elkaar, helemaal 1 stijl... TOP!! Heel veel geluk en liefde toegewenst!
Ademloos heen en weer scrollen.
Wat een geweldig mooie taart en die foto met jullie erbij...het klopt gewoon!
Ik wens jullie ene heel gelukkig huwelijk toe!
Nogmaals dank! Vandaag alweer ons 1 maandig jubileum! 
Hoi Liesbeth, wat een prachtige chique taart heb je gemaakt & wat zien jullie er samen schitterend uit!
Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Groetjes, Nancy
Liesbeth,
Heb dit topic ook helemaal gemist.
Proficiat met je huwelijk!
Mooie foto van jullie bij de taart. Ziet er goed uit!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Waar het allemaal mee begon... mijn eigen bruidstaart!!