1

Onderwerp: Mini-cupcakevormpjes House of Marie

Aan het einde van de middag begon ik vol goede moed aan het bakken van 100 mini-cupcakes voor halloween. Nu had ik vormpjes gekocht van the House of Marie. Deze vielen tot nu toe altijd goed, dus ook nu wilde ik weer deze gebruiken, maar nadat ik de bruine naast de zwarte hield, kwam ik erachter dat er maatverschil was!!!
De bruinen waren veel kleiner dan de zwarten. Dus moeders naar de shop gestuurd om of grotere bruine vormpjes te halen of nog een pakje zwartte met beide vormpjes op zak natuurlijk.
Eenmaal thuisgekomen had ze toch maar een pakje zwarte meegenomen, want de bruine leken toch weer kleiner... nee hoor... wat denk je....

Pak ik ze uit, zijn die ook nog weer kleiner dan de zwarte die ik al had!!
Nu dus alleen maar de kleintjes gebruikt en ziet er ook goed uit, maar vroeg me af of jullie dit ook al eens zijn tegengekomen dat er verschillende maten vormpjes zijn van The House of Marie??
Ben erg benieuwd!!

2

Re: Mini-cupcakevormpjes House of Marie

Ik gebruik ook alleen maar The House of Marie , maar ik ben
de verschillende maten nog niet tegengekomen. Raar  :think:

3

4

Heb dat inderdaad ook wel gemerkt bij de gewone cc-papiertjes, dacht dat het aan mij lag....
In het gebruik stoort het mij trouwens niet, vandaar ook niets mee gedaan. Volgens mij zie je het ook niet, als je de cakejes in een muffinvorm bakt.

6

Ik vond het ook echt raar en was altijd tevreden, tot gisteren dan... Als ze helemaal af zijn zie je het niet zo goed, maar pak toch maar dezelfde grootte bij elkaar, want scheelt toch denk ik wel 3 mm en op zo'n klein vormpje scheelt dat wel veel ;)