Onderwerp: my little pony boetseren
Hoi hoi,
Heeft iemand tips of een duidelijke how to (nederlands) om een my little pony te boetseren?!
Groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » my little pony boetseren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi hoi,
Heeft iemand tips of een duidelijke how to (nederlands) om een my little pony te boetseren?!
Groetjes
Geen tips..........wel een [MOVE] -> de juiste rubriek: decoreren
(de rubriek sjablonen is voor het plaatsen van how-to's, sjablonen en niet voor het vragen ernaar, zie ook de sticky )
Niemand?!
Er staat bij de how to's een how to van een schattig paardje, misschien als je die roze maakt, heb je een my little pony?
volgens mij stond er eentje in de mjam maar weet niet of dit nu de laatste uitgave was of de speciale uitgave (ik heb hem nl gezien op T&T dit jaar...) heb hem zelf niet gekocht dus durf het niet met zekerheid te zeggen....
Ik heb hier een nederlandse how to my little pony maken met fondant
http://www.youtube.com/watch?v=4qP0mi3mv8s
Zoek op google naar my little pony cake en bekijk bij de afbeeldingen welke je mooi vindt. een zittende of liggende pony is het makkelijkst. Niet te lang treuzelen bij de grote lijnen; pas bij de laatste manen of laatste oog is het ook echt een my little pony. Bouw hem op met vier poten, lijfje en hoofd, en dan daarna vooral letten op de ogen, de kleuren zitten op een bepaalde manier, dan wordt het een echte!!! Succes
Ligt aan je moeilijkheidsgraad, maar die van het begin van het fimpje, hebben dus niet zulke sprekende ogen als een my little pony...
De oogjes en de haren maken inderdaad de pony echt My Little Pony. Maak het jezelf niet te moeilijk en kies duidelijke kleuren van My Little Pony, dat helpt ook al . Veel plezier met het boetseren !
ik heb dit gevonden:
http://picasaweb.google.com/11595394898 … 8017409986
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » my little pony boetseren