1

Onderwerp: Eerste suikerroos

Na twee weken geleden een erg leuke, gezellige, maar vooral leerzame workshop gevolgd te hebben bij Natasha van Tazzels, heb ik gisteren lekker gefreubeld op mijn eerste 'eigen' rozen.
Zelf vind ik ze best mooi gelukt, zeker als je bedenkt dat ik niet alle juiste materialen had.

Feedback? GRAAG!

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s480x480/404735_536640483017625_1595457277_n.jpg

2

Re: Eerste suikerroos

Prachtig!

3

Mooi hoor!

Mag ik inderdaad een tip geven? Ik vind de opbouw/verdeling mooi, maar de randen "te netjes".
Het is ook weer heel persoonlijk, wat je mooi vindt, maar het is natuurlijker als die een beetje omkrullen aan de bovenkant of zijkanten en een deukje/v-tje hebben. Nu lijken ze daar vrij dik/statisch een de  bovenrand.

Maar nogmaals, het is heel persoonlijk en deze zijn zo ook mooi.

4

@ Esmaatje, dat is precies wat ik er zelf ook nog niet 'mooi' aan vind. Maar dat tooltje om te 'krullen' heb ik nog niet en met een cocktailprikker lukte het omkrullen niet. Ook zijn ze gemaakt met satin ice en op de cursus gebruikten we gumpaste van Wilton, die vond ik prettiger werken, de satinice werd erg zacht bij het bewerken.
Dus.... dank voor de tip  :)

De nerf in je blaadjes vind ik heel erg mooi!! en mooie kleur van de rozen :)

Zeg het met taart! Of cupcakes, koekjes, chocola, enz :)