Re: Kunst en Kitsch
helemaal met je eens!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kunst en Kitsch
Ook ik ben het met eerdere (opbouwende) kritiek eens
Verder zag ik op je site een grote foto van cupcakes met toef, en bloemetjes die duidelijk niet van jouw hand zijn.
Ik vind dat not done! Als je meent dat je voor anderen (betaald) kan bakken graag ook je eigen werk op je site etaleren...Wel zo eerlijk toch ? 
@ israa: oh echt?
dan sluit ik me bij jou aan.
(vond dat nu net het pronkstuk van de site... heel mooi gemaakt)
Als ik deze taart goed bekijk dan schrik ik toch wel een beetje hoor . Even voor mijn begrip; heb je deze taart op bestelling gemaakt en hebben mensen daar voor moeten betalen ? Of was het gewoon een probeersel voor jezelf ? ( Ik hoop het laatste )
Ik vind het dapper dat je probeert een artistiek geheel te maken hoor daar niet van en over smaak valt niet te twisten maar ik zou het niet durven te verkopen.
anouckjewel schreef:vanwelie schreef:als je durft doen net als ik dan kunnen wij verder kletsen ,je maak alleen 1 laag taarten dus
![]()
lees maar goed ook thema kunst & kitsch en was geen echte topsy turvy en die onderbord is 1 en 2 keer je zien bord van gumpaste gemaaktKijk m'n onderwerpen nog eens goed na. Vind het niet erg om commentaart te krijgen, maar heb er toch al best wat stapels op zitten, 2 en drie hoog, en ook twee topsy's
sorry het was foutje gegaan met bericht plaatsen en was niet voor je dit bericht.
Dan zal het voor mij zijn geweest....en zoals de dame boven mij al zei heb ik idd ook al stapels gemaakt. Maar stapels of 1 laag taarten, ik blijf erbij dat een taart, geleverd door een bedrijf, strak hoort te zijn!
nou ik denk heel erg bedankt voor jullie lieve
berichten, is niet je smaak reageer niet,ik zie ook vaak hier fotos
en zeg ik niks.
![]()
Verder zag ik op je site een grote foto van cupcakes met toef, en bloemetjes die duidelijk niet van jouw hand zijn.
Ik vind dat not done! Als je meent dat je voor anderen (betaald) kan bakken graag ook je eigen werk op je site etaleren...Wel zo eerlijk toch ?
Wahaha onder het motto "beter goed gejat dan slecht gemaakt"
israa schreef:Ook ik ben het met eerdere (opbouwende) kritiek eens
![]()
Ik vind dat not done! Als je meent dat je voor anderen (betaald) kan bakken graag ook je eigen werk op je site etaleren...Wel zo eerlijk toch ?Wahaha onder het motto "beter goed gejat dan slecht gemaakt"
wat bedoel je?
Het gaat niet om smaak , het gaat om netheid . Zoals eerder gezegd ; als je je profileert als een bedrijf dan verwacht men nette,strakke taarten .
Op je site lees ik ergens het woord "perfectie". Dat is een groot woord en wekt verwachtingen , misschien moet je je nog wat meer bekwamen in het strak en netjes afwerken van taarten . ( En dat is positief bedoeld hoor ! )
Oei..ik kan me voorstellen dat je misschien niet zo blij wordt van deze reacties.
Besef wel dat als je een taart plaatst op het forum, je uitnodigd tot reacties. Dat is ook de essentie van een forum. Kijken, showen, feedback geven en ontvangen..zodat je ervan kan leren.
Misschien had je zelf andere reacties verwacht en komt het nu wat rauw op je dak..
Ik hoop dat je begrijpt dat niemand jou af wil branden of het kwaad bedoeld. Mensen geven hun feedback en tips. Het is natuurlijk aan
jou wat je ermee doet.
Persoonlijk deel ik de mening dat, als je mensen laat betalen voor een taart, je wel strak beklede taarten mag afleveren.
Ik zie je idee van je taarten en dat vind ik ook leuk. Bovendien..smaken verschillen..
De afwerking mag wat mij betreft wel een stuk strakker.
Dus nogmaals...het is allemaal echt positief bedoeld en ik hoop dat je dat kunt zien en de tips ter harte neemt.
nou ik denk heel erg bedankt voor jullie lieve
berichten, is niet je smaak reageer niet,ik zie ook vaak hier fotos
en zeg ik niks.
Ik denk dat de vele reakties (opbouwende kritiek) Komen doordat je een bedrijf bent en een schitterende website hebt en men dan vindt dat je ook wat mag verwachten. Je hebt hier op het forum al vele tips gekregen en dat is super want daar is dit forum ook voor bedoeld. Ook nu krijg je weer tips en opbouwende kritiek...misschien kan je daar je voordeel uit halen.
Jammer vanwelie, ik zag je foto en dacht misschien als je de tips kon gebruiken je de andere keer jezelf zou kunnen overtreffen. Je mag zelf doen wat je wilt met de tips/feedback. Ik heb ook soms tips gekregen van de dames hier op het forum of van mensen die taartopdrachten gaven. Smaken verschillen maar als ik kunst en kitsch zie als thema had ik iets anders verwacht. En nu merk ik dat het topsy moest zijn....je wou een soort van topsy maken en je wilde perse je board naar buiten laten komen. Prima, maar de meesten hebben de taart niet zo nat of voorkomt de nattigheid op de taart dus dacht misschien kan je die tips gebruiken.
Succes verder, ik laat het hierbij 
Chennie schreef:israa schreef:Ook ik ben het met eerdere (opbouwende) kritiek eens
![]()
Ik vind dat not done! Als je meent dat je voor anderen (betaald) kan bakken graag ook je eigen werk op je site etaleren...Wel zo eerlijk toch ?Wahaha onder het motto "beter goed gejat dan slecht gemaakt"
wat bedoel je?
Ik denk dat ze bedoelen dat deze cupcakes birthday-cake.nl/service waarschijnlijk niet door jezelf gemaakt zijn.
![]()
moet dat nou op deze manier? Je kan ts hier ook een mail over sturen. En volgens mij is het ook wel duidelijk dat ts niet helemaal zuiver nederlands tikt dus misschien jullie getikte woorden ook heel anders opvat dan bedoeld. Hoewel ik maar een paar opbouwende dingen heb gelezen en verder alleen maar een hoop gekat. En verder 
@ vanwelie:
het gaat inderdaad niet om smaak, maar als je dit:
Wij garanderen dat
al uw gasten nog lang zullen napraten over de kwaliteit van uw taart. Ze praten dan zowel over de smaak, de decoratie en de perfectie, zelfs uw fotograaf.
op je site zet, dan verwacht ik ook echt kwaliteit,
en dus (zoals hier op dlt eens gezegt werd) rete strakke taarten,
en een picobello afwerking!
en dat laat je nu gewoonweg echt niet zien....
misschien zijn deze taarten inderdaad een probeersel van een idee van je,
dat scheelt dan natuurlijk weer,
maar dat is vaker gevraagd/ gesuggereerd, en daar reageer je niet op,
dus dat blijft onduidelijk...
Verder snap ik persoonlijk jou site niet zo goed,
er zijn verschillende kopjes met foto en tekst
( bepaal je eigen smaak taarten/ marsepein of fondant / prinsessentaart / lekkerste, beste en gezondste / gratis taart & verjaardagstaarten)
maar bij welk kopje ik ook op 'meer informatie' klik,
ik kom steeds op dezelfde service pagina uit....
(en plaats van informatie te krijgen over het kiezen van je eigen smaak/ marsepein of fondant/ etc....)
Dit is allemaal inderdaad echt niet aanvallend bedoelt,
maar ik neem aan dat je de taarten liet zien met een reden...
een reactie krijgen/ feedback krijgen....
Je hebt dat veelvuldig gekregen, dus doe er je voordeel mee!
Ook wat ik zeg over je site is opbouwend bedoeld,
kijk er eens serieus naar, dan kun je de site wellicht verbeteren.
(of niet, als je vind dat dat niet nodig is,
dat is natuurlijk helemaal aan jou)
Beoordeling van klanten: 10x 0x
zwangerschapstaart in Bleiswijk
Geplaatst door van Bracht op 22 okt. '12 | 7 maanden actief op Marktplaats
Prachtige vormgeving van de taart en smaakte heerlijk!
Vanwege onze zwangerschap hebben wij een mooie taart bestelt in een vorm van een buik in de kleur roze.
De taart was boven onze verwachting.
Hij was heel leuk afgewerkt en smaakte heerlijk.
Ons zie je zeker nog terug in de toekomst.
Reageer
Tastaart met hond maken in bleiswijk
Geplaatst door sneeuwvrouw op 24 sep. '12 | 5½ jaar actief op Marktplaats
Onze dochter wilde voor haar verjaardag een mooie taart! Ze wilde een tas met daaruit een hond! Het liefst een poedel want die leek op haar eigen hond! Een tas in de kleuren blauw en groen met zilveren sterren erop! Monika aangeschreven en al de wensen van onze dochter verteld! In 1 woord WOW!!!!! Het is spannend, zou het lukken? We kennen Monika niet.
Wat een fantatische taart! Helemaal naar wens en nog veel meer! De smaak was erg lekker. De taart was meer dan voldoende voor onze gasten. We hebben zelfs de volgende dag nog heerlijk van kunnen smullen. Wil je iets apart en dat nog zeer lekker smaakt, dan moet je Monika gaan emailen. Je wordt zeker niet teleurgesteld.
Voor herhaling vatbaar.
PS aan onze dochter gevraagd wat het mooiste kado was... De taart van Monika!
Reageer
Bruidstaart in Delden
Geplaatst door *-Estrela-* op 18 jun. '12 | 4 jaar actief op Marktplaats
Voor ons trouwdag op 16 Juni heeft Monika een 4 lagen taart voor ons gemaakt. Het zag er helemaal geweldig uit en smaakte heerlijk! Ik heb heel veel opmerkingen gekregen over hoe mooi en lekker ons taart was.
Ik raad Monika 100% aan voor iedereen!!!!
Reageer
Bruidstaart in Bleiswijk
Geplaatst door Cheryl op 17 jun. '12 | 6 jaar actief op Marktplaats
De 3 lagen Bruidstaart was heerlijk.
Super mooi gedaan en smaakte heerlijk. De gasten vonden het ook heel lekker!
Top gedaan en voor een mooi bedrag
Reageer
Bruidstaarten in Bleiswijk
Geplaatst door Nelly op 16 jun. '12 | 4½ jaar actief op Marktplaats
Voor mijn dochter die trouwde op 15 juni jl. heb ik bij Monica een bruidstaart besteld. Gewoon via internet. Alleen op foto's ben ik afgegaan.
Ik heb zelden zo een mooie taart gezien, en ook nog voor een leuk bedrag.
Ik raad dan ook iedereen aan, die op zoek is naar een speciale taart, deze te bestellen bij Monica. Smaken voortreffelijk, ziet er piekfijn uit. En iedereen riep er over. Zelfs onze fotograaf vond hem helemaal geweldig.
Monica nogmaals bedankt, deze bruiloft werd nog extra feestelijker, dankzij jouw mooie taart.
Reageer
Taart maken in Bleiswijk
Geplaatst door Mariska op 10 jun. '12 | 7 jaar actief op Marktplaats
Voor onze bruiloft hebben wij een bruidstaart met 3 lagen besteld. Hij zag er prima uit, smaakte goed en was ruim voldoende voor het aantal gasten dat we hadden opgegeven. Van tevoren hadden we een proeftaartje gekregen om verschillende smaken uit te testen. Alles dik in orde!
Reageer
CARS verjaardagstaarten in Bleiswijk
Geplaatst door Silvana op 19 mei '12 | 6½ jaar actief op Marktplaats
Vince en Luke zijn 2 geworden op hemelvaartsdag, dus geen bakker open voor verse taart. Gelukkig maar, want zo kwam ik bij Monika terecht! Ze heeft 2 heerlijke CARS taarten voor je jongens gemaakt. Ze zagen er heel stoer uit en waren erg lekker! Een aanrader!
Heel erg bedankt!
Reageer
taarten en cupcake,s in bleiswijk
Geplaatst door h.bross op 08 mei '12 | 6 maanden actief op Marktplaats
voor de verjaardag van Ben heeft Monica een prachtige maar vooral een hele lekkere taart gemaakt.de vulling met chocolade en verse sinaasappel was heerlijk en we hebben er met z,n allen van genoten!!!!!
Reageer
bruidstaart in Bleiswijk
Geplaatst door marije op 27 apr. '12 | 3 jaar actief op Marktplaats
Wij hadden voor onze bruiloft een bruidstaart laten maken.....met 1 woord geweldig!
Het was een prachtige taart en iedereen vond de taart erg lekker!
Monika levert prachtig werk en ik houd haar in gedachte bij speciale gelegenheden.
Super bedankt!!!!!
Reageer
Taarten in Bleiswijk
Geplaatst door Jaro op 24 apr. '12 | 5½ jaar actief op Marktplaats
Heerlijk!!!!!!!
zo te zien zijn klanten blij met mij taarten en verder ga jullie lekker verder mij afbranden als vinden jullie leuk.
zo te zien zijn klanten blij met mij taarten en verder ga jullie lekker verder mij afbranden als vinden jullie leuk.
Volgens mij lees je het allemaal niet zo goed! en ik snap best dat je sommige uitspraken als afbranden ziet/voelt....
Ik zeg er verder weinig over...
Doe gewoon je ding als jij ze mooi vind prima toch! en zolang je er klanten voor heb helemaal goed........
Ik heb zitten kijken bij je andere taarten en je elfenbostaart bijv is echt briljant gemaakt
We zeggen niet dat je geen taarten kunt decoreren, dat je geen taarten mag verkopen.. Maar deze taarten hebben wat verbeterpuntjes. Kan gebeuren.
Misschien kunnen we beter stoppen met reageren want ik begrijp dat het allemaal frustrerend is.
Je hebt een eigen stijl dat is iets om trots op te zijn. Ik hoop dat je binnenkort weer een gave taart plaatst zoals die elfenbostaart, dan kunnen we allemaal weer complimentjes maken!
Til er niet te zwaar aan! Het komt misschien hard aan, maar het is allemaal goed bedoelt 
Overigens een schitterende bruidstaart die op MP hebt staan!!!!
(ik bedoel die witte met die prachtige roze bloemen)
Ben bang hetzelfde verhaal als met de cuppies, maar goed...
Soesie schreef:Mag ik eerlijk zijn? Je plaatst foto's op het forum, dus neem aan dat je wil weten wat anderen ervan vinden.
Ik vind het leuk bedacht met die bloemen op de tweede taart. Maar voor de rest vind ik het rommelig, bobbelig. Jammer van de tussenborden die je ziet en ik snap dat scheve niet zo goed.
Heb de neiging de taart tegen te houden omdat hij bijna omvaltik heb voor je slechte nieuws geen een is gevallen
,lijkt die 2e bobbelieg klopt het was een beetje misgegaan maar voor de rest was de plan om scheve maken
.
het zijn gewoon ronde taarten gesnijen scheve (als topsy turvy).
O.k antwoord op mijn vraag, bedankt. Verder geef ik maar geen tips of feedback meer 
heel eerlijk, vind ik ze niet zo mooi, zeker niet gezien je website, je dus een officieel bedrijf bent? ik denk dat je dan het Thema, tussen kunst en kitsch, heel anders, en netter neer had kunnen zetten. dit oogt een beetje als en allereerste taartje, als je snapt wat ik bedoel?
overigens lees ik op de site dat de ingredienten dagelijks uit 6 verschillende continenten komen? zou je daar iets meer over kunnen vertellen?
gebruik je speciale vullingen bv?
gewoon uit nieuwsgierigheid
ik kan haar niet vinden op MP?....
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kunst en Kitsch