Onderwerp: Ook ik in Cake Central, voorbeeld WonkyBalls, geschilderde bruidstaart
Ook mijn taart mocht in het Cake Central magazine. Eerst dacht ik: O help waar haal ik de tijd vandaan om in een korte tijd een taart te maken aan de hand van een foto, maar toen ik de foto zag, wist ik gelijk dat ga ik doen ondanks dat ik er eigenlijk geen tijd ervoor heb.
dit is de foto waarop mijn taart is geinspireerd
hier zie je de pagina's, alleen klopt de naam bij de fotografie niet, ik heb de foto's namelijk zelf gemaakt

Een tijdje terug is helaas tijdens een autorit mijn voorbeeld voor de workshop Wonky Balls aardig beschadigt, nu vond ik het zonde om hem helemaal weg te gooien. Daarom heb ik opnieuw de royal icing gespoten, weer een laagje goud gegeven en nieuwe blaadjes en bloemetjes gemaakt, gelukkig konden waren de meeste schelpen nog heel. Maar als ik eerlijk ben vindt ik deze niet zo mooi als de vorige. De bladeren zijn namelijk veel te donker.

Afgelopen zondag stond ik op een trouwbeurs. En een tijdje terug mocht ik een bruidstaart maken aan de hand van een trouwkaart. Maar helaas had ik toen geen tijd om thuis nog foto's te maken van de taart en op de locatie is het mij niet gelukt om foto's van dichterbij te maken. Daarom heb ik nu een dummy gemaakt aan de hand van die trouwkaart.

Dit is nog een foto waarop ook de kaart samen met de taart staat.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000566826483