1 Laatst bewerkt door Nataschatjuh (28-10-2012 04:15)

Onderwerp: Ivoor & blauwe bruidstaart met pilaren

Voor de bruiloft van mijn zus heb ik haar taart gemaakt. 5 laags met pilaren, maar gelukkig waren de onderste 3 lekker van piepschuim!

Daarnaast nog 4 aansnijtaarten met royal icing gespoten, helaas geen close ups van. Daar stond op hun namen, de datum, E & N en de laatste zei Ja, ik wil!

De bovenste begon helemaal te verschuiven en stond dus uiteindelijk schuin :( maar ze vond het niet erg gelukkig

http://i47.tinypic.com/2nlqsma.jpg

Slechte foto, maar je ziet hier de aansnijtaarten wat beter
http://i46.tinypic.com/2qn3aro.jpg

2

Re: Ivoor & blauwe bruidstaart met pilaren

wat een prachtige kleuren!

Een mooi geheel; jammer idd dat de bovenste scheef is gaan zakken.

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

Mooie taarten. Ook een mooie blauwe kleur.
Mag ik vragen waarom je in de stapel dummies hebt gebruikt maar wel 4 aansnij taarten nodig had?

4 Laatst bewerkt door Nataschatjuh (27-10-2012 02:40)

Nou het was meer een voorzorgsmaatregel.
1. ik heb nog nooit taarten hoger dan twee gestapeld en dat leek mij een beste opgave
2. grootste reden was dat wij beiden bang waren dat er iets met de taarten gingen gebeuren zoals vallen of iets dergelijks. Nu dachten we zo, als we 3 nepperts hebben, valt die om dan hebben we in ieder geval de onderste 3 nog voor de foto en gasten enzo. (piepschum breekt niet, loopt niet uit etc)

en omdat ze een grote taart met pilaren wou leek mij dit het veiligst  :D

Nataschatjuh schreef:

Nou het was meer een voorzorgsmaatregel.
1. ik heb nog nooit taarten hoger dan twee gestapeld en dat leek mij een beste opgave
2. grootste reden was dat wij beiden bang waren dat er iets met de taarten gingen gebeuren zoals vallen of iets dergelijks. Nu dachten we zo, als we 3 nepperts hebben, valt die om dan hebben we in ieder geval de onderste 3 nog voor de foto en gasten enzo. (piepschum breekt niet, loopt niet uit etc)

en omdat ze een grote taart met pilaren wou leek mij dit het veiligst  :D

o, op die manier. :)  Ik vind ze nog steeds mooi hoor!

(ik denk dat als je twee kan stapelen, drie of vier hoog ook gaat lukken :Y )

6

Mooie taarten vind de rand van drie mooi