1

Onderwerp: Sweet Masquerade (nu op de taart)!

http://i.imgur.com/LcmEV.jpg

Het masker had ik eerder laten zien, nu ligt 'ie op de taart. Voor mijn nichtje die 18 jaar wordt en een romantische taart wilde met lichtroze :) Ik ga hem straks brengen, ik hoop dat ze hen mooi vindt! Bedankt voor het kijken :)

Liefs,

2 Laatst bewerkt door carol (27-10-2012 12:00)

Re: Sweet Masquerade (nu op de taart)!

ja mooi  :thumb:  :thumb:  :thumb: ,was ook aan de maskers  :/
grt Carla

3 Laatst bewerkt door angeel (18-09-2013 19:52)

carol schreef:

ja mooi  :thumb:  :thumb:  :thumb: ,was ook aan de makers  :/
grt Carla

Was ook aan de makers? Ben jij ook zo een aan het maken?

4

Als ze deze niet mooi vind, eet ik
M'n schoen op ;)
Chique hoor!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

5

Ach, wat lief! Dankjewel :)

6

angeel schreef:
carol schreef:

ja mooi  :thumb:  :thumb:  :thumb: ,was ook aan de makers  :/
grt Carla

Was ook aan de makers? Ben jij ook zo een aan het maken? Nu lijkt het net of je zegt dat ik hem niet zelf heb gemaakt  :rolleyes:

Denk dat ze bedoelt was ook aan de maskers!

Mooie taart hoor! Wat zit er onder het masker? lijkt wel een beetje op een plooien taart.

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

7

nee hoor ik bedoel juist mooi  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  ,die van mij is lang niet zo mooi,ik zou NOOIT iets negatief zeggen,dat hou dan wel voor mezelf  ;) ,alleen positieve reaktie's  ,tenzij iemand het vraagt ,maar dan nog,zo super ben ik niet  :lol:
groetjes Carla

8

Heel mooi zoet taartje

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

9

carol schreef:

nee hoor ik bedoel juist mooi  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  ,die van mij is lang niet zo mooi,ik zou NOOIT iets negatief zeggen,dat hou dan wel voor mezelf  ;) ,alleen positieve reaktie's  ,tenzij iemand het vraagt ,maar dan nog,zo super ben ik niet  :lol:
groetjes Carla

O, gelukkig :) Sorry, ik dacht ik vraag het even. Ja, ik kijk zoveel hier naar foto's van taarten dat ik soms bang ben dat wat ik heb gemaakt heel veel op een taart van iemand hier lijkt en dat iemand dat dan niet leuk vindt. Soms zie ik best heftige discussies hier, dus ik schrok een beetje.

Ik doe ook maar wat ik bak alleen een beetje voor de lol, maar ben soms geïmponeerd door alle profs hier dat ik een beetje onzeker word ;)

Ik ga die van jou ook opzoeken binnen kort als hij hierop staat, ben benieuwd! Vond het heel leuk om het masker te versieren ben benieuwd wat jij ervan hebt gebakken :)

10

Manoa schreef:

Mooie taart hoor! Wat zit er onder het masker? lijkt wel een beetje op een plooien taart.

Dankjewel! Ja, een plooientaart. Moest ook eigenlijk stiekem een kussen voorstellen :p

11

Wauw!! Wat een PLAAAAATJE!! Die is vast en zeker in de smaak gevallen  :Y  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Wow, super, echt gaaf......reacties van mijn oudste bij het zien van het masker en de taart. We zijn afgelopen zomer in Venetie geweest en daar heeft ze een echt venetiaans masker gekocht. En nu weet ze wel wat voor taart ze wil voor haar verjaardag.......duurt nog heel wat maandjes dus kan oefenen. En mag ik jouw taart dan als inspiratie opslaan?

13

Annemieke NS-vV schreef:

Wow, super, echt gaaf......reacties van mijn oudste bij het zien van het masker en de taart. We zijn afgelopen zomer in Venetie geweest en daar heeft ze een echt venetiaans masker gekocht. En nu weet ze wel wat voor taart ze wil voor haar verjaardag.......duurt nog heel wat maandjes dus kan oefenen. En mag ik jouw taart dan als inspiratie opslaan?

Ach wat lief! Superleuk! Natuurlijk daarvoor zet ik ze erop, omdat ik zoveel leuke taarten van iedereen zie die mij inspireren hoop ik dat ik ook een beetje kan bijdragen.

Misschien heb je wat aan deze tip: Ik had een masker voor maar 1 euro bij de Action gekocht en die een beetje nagetekend, uitgeknipt, uitgesneden en dan weer daarop laten drogen voor de vorm.

14

Sonj@ schreef:

Wauw!! Wat een PLAAAAATJE!! Die is vast en zeker in de smaak gevallen  :Y  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Dankjewel! Gelukkig vond ze hem mooi was heel zenuwachtig hihi.

15

Je hoopt dat ze hem mooi vinden??

Hoe kan je zoiets hopen als je een werkelijk prachtige taart gemaakt heb?? ;)
Ik zou niet weten wat ik zou moeten zeggen als ik zo'n taart zo krijgen.
Ik vind 'm echt waanzinnig mooi!! :Y  :Y  :Y

16

patrieske schreef:

Ik bedoel er eigenlijk mee te zeggen dat je niet mag twijfelen bij zo'n mooie taart hihi :o

Ik druk me soms ietawat onhandig uit :o

17

Wat een mooie zeg.

Je hebt het antwoord op mijn vraag die ik wilde stellen hoe je aan het masker kwam al gegeven dus dank je wel  :lol:

Ben je ook weleens met carnaval in Venetie geweest?
Helemaal leuk. De mensen zien er prachtig uit. De 1 nog mooier dan de ander.

Gr Mirella

18

ik zit ook altijd te kijken hoor   ;) en gebruik zeker weten ook ideeén van anderen, dat doen we toch allemaal  :lol: ,en dat is nou zo leuk hier,als ik een vraag heb,krijg ik altijd info of tips hoe op te lossen :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:
taartgroetjes Carla

19

patrieske schreef:
patrieske schreef:

Ik bedoel er eigenlijk mee te zeggen dat je niet mag twijfelen bij zo'n mooie taart hihi :o

Ik druk me soms ietawat onhandig uit :o

Haha ach wat superlief! Je maakt me echt verlegen, hoor! Het blijft toch altijd spannend vind je niet als je iets maakt voor iemand anders. Maar bedankt voor je lieve berichtje nu ben ik er stiekem nog wat trots op!

20

LA MIREL schreef:

Wat een mooie zeg.

Je hebt het antwoord op mijn vraag die ik wilde stellen hoe je aan het masker kwam al gegeven dus dank je wel  :lol:

Ben je ook weleens met carnaval in Venetie geweest?
Helemaal leuk. De mensen zien er prachtig uit. De 1 nog mooier dan de ander.

Gr Mirella

Ja, een bespaartip die vorm had ik eens ergens gezien was best wel duur vond ik. Op internet staat vast ook plaatjes als je zoekt via Google en dan de optie "Lijntekening". Ik heb alleen geen printer ;)

Nee, ik ben twee keer in Venetië geweest maar niet met carnaval. Was wel al enorm onder de indruk van die winkeltjes met muren vol van die prachtige maskers. Ik geloof je dus meteen!

21

Mooie taart hoor!!

22

Ziet er erg leuk uit met dat masker en de dust.

23

Wauw!

24

Dankjulliewel :Y

Ga komende week even bij de action kijken, dank je wel voor de tip!