Onderwerp: Nieuw op het forum en met het bakken
Hallo allemaal
Graag wil ik mij voorstellen mijn naam is Danielle 27 jaar woonachtig in het mooie Limburgse Belgie recent geëmigreerd vanuit Nederland.
Ik ben gek op dieren en reden van de verhuizing is ook dat ik een mooie weide aan huis heb kunnen bemachtigen:)
Op het moment heb ik een rottweiler en 2 papegaaien maar zodra de weide gereed is zullen meerdere volgen:)
Reden dat ik mij hier aangemeld heb is dat ik graag wil beginnen met cupcakes en popcakes en later eventueel taarten:)
Ik heb ooit als kindzijnde een slagroomtaart gemaakt maar dit was het dan ook Ik heb hier en daar al zitten lezen en ik dacht meld je aan dit forum is super handig! Vol met goeie info en heerlijke recepten. En niet te vergeten prachtige kunstwerken!
En om meteen met de deur in huis te vallen Toevallig bij de blokker hier in belgie zijn een aantal cupcake artikelen in de aanbieding. Zoals fondant stempels en modelleerset etc.
http://blokker.be/nl/content/folder-nl-w43
Zou mij iemand kunnen vertellen of dit een goede aankoop zou zijn of dat ik beter ergens anders mijn spulletjes kan kopen? Ik wil natuurlijk wel wat kwaliteit hebben.
Als er nog vragen zijn stel ze gerust en alvast bedankt!