1

Onderwerp: vraagje

ik heb tijdens de taart & trends beurs bij sweet choise
P/C, Sunflower/Daisy/Gerbera, set 3pcs #12034
€ 8,95 gekocht

gister voor het eerst gebruikt en toen ik de middelste gebruikte kwam het bloemetje helemaal niet mee uit het fondant, ook niet toen ik wat heen en weer bewoog, en bij de kleinste kwam die er wel uit, maar kreeg ik van die lelijke randjes eraan :s

Heeft iemand hier ook last van?

En tja wat nu?

2

Re: vraagje

Even insmeren met crisco, dat werkt bij mij altijd goed.  :Y

Groetels, Annette
* Don't live faster than your Guardian Angel can fly *

3 Laatst bewerkt door nDjoycake (25-10-2012 08:50)

Idd Crisco gebruiken en de randjes met je vingers wegvegen en goed heen en weer halen op uw blad. Fondant niet te dun, kun je nog wat dunner maken met je tooltje.
Oefening baart kunst  ;)

n'Djoy elke dag!

4

zonder deze dingen wat ik kan doen zoals de crisco gebruiken en de tooltjes die ik gister al heb gebruikt maar waardoor het niet mooier werd.
Ik heb andere plungers van deze webshop en als ik ze dan naast elkaar leg, zien deze van de webshop er witter, en beter uit. Die hoef ik maar iets te verschuiven of niet en ze komen los. Maar die van sweet choise niet.  :s

5

Wendy heeft zelf al eens geschreven op het forum over de ook voor haar tegenvallende kwaliteit van de plungers. Ze vond het toen heel vervelend. Wellicht kun je haar via haar site mailen als het echt niet lukt en vragen om een nieuwe?

Tieneke

6

ik heb der al gemaild, maar nog geen reactie erop gehad. Dus moet nog ffies geduld hebben....

7

Tante Tien
Als ze zelf er niet achter staat, waarom wordt het dan wel verkocht? :s
Als ik dit namelijk geweten had, dan had ik het niet bij haar gekocht, maar juist hier op de webshop ofzo

8

Het is gewoon niet te vergelijken met wilton of pme.
Het is chinees spul met een logo, net als bij xenos. Sommige dingen zijn best goed, andere minder. Maar het is dus helaas geen pme kwaliteit...
Is inderdaad topic over.

Van sc is fondant wel super, is merk in2bake en werkt heerlijk.

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

9 Laatst bewerkt door Tante Tien (26-10-2012 15:52)

chan1985 schreef:

Tante Tien
Als ze zelf er niet achter staat, waarom wordt het dan wel verkocht? :s
Als ik dit namelijk geweten had, dan had ik het niet bij haar gekocht, maar juist hier op de webshop ofzo

Volgens mij wist ze het zelf ook niet, tot er klachten kwamen... Het is ook helemaal niks voor Wendy om dit te verkopen. Wacht maar gewoon even op antwoord van haar... Je kunt ook zoeken op het forum naar haar eigen verhaal, het is een berichtje van Ruud met 'aanrader' in de titel.

Kijk deze:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 00&p=2

Berichtje 35 is van Wendy.

En niet meer zo schreeuwen hoor, daar schrik ik van.

Tieneke