Onderwerp: vraagje over royal icing
Mijn vraag is hoeveel koekjes je kunt decoreren met een pak mix van 500 gr royal icing. Hoop dat jullie me kunnen helpen. Of kun je de ri nadien ook nog bewaren>
gr renate
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » vraagje over royal icing
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn vraag is hoeveel koekjes je kunt decoreren met een pak mix van 500 gr royal icing. Hoop dat jullie me kunnen helpen. Of kun je de ri nadien ook nog bewaren>
gr renate
Je kan alles in 1x maken en dan bewaren wat je over hebt. (ik weet niet uit me hoofd hoelang je dat kan bewaren, dat kan je wel opzoeken) Ik meng zelf altijd al het droge nog even goed door elkaar zodat het goed gemixt is en maak dan een klein deel aan.
Hoeveel koekjes jeermee kunt versieren ligt natuurlijk erg aan de maat vam de kookjes ( 4cm of 8, scheelt een slok op een borrel ), maar vooral ook van hoeveel kleuren je witl gebruiken
Met elke kleurmenging heb je extra 'verlies' ( aan bakjes, lepels, spuitzakken etc)
Als je bedenkt dat je voor een niet al te groot koekje al gauw zo'n 20 gr aan RI erop doet, en je al gauw 2 of 3 kleuren zult gebruiken, kom je denk ik niet veel verder dan een koek of 15 -20.
Moet er wel bij zeggen dat ik, hoewel ik heel wat koekjes maak, ik nog nooit precies heb bijgehouden hoeveel RI je nodig heb; ik gebruik altijd gewoon poedersuiker met meringuepoeder, daar zitten eigenlijk nauwelijks kosten aan dus ik maak altijd een flinke bak en ga dan aan de slag
bedankt dames
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » vraagje over royal icing