Onderwerp: Nog eens gefreubelt
En weer een leuke dummie erbij...

Hopelijk vinden jullie deze achtergrond beter???

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Nog eens gefreubelt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En weer een leuke dummie erbij...

Hopelijk vinden jullie deze achtergrond beter???

Wat een schatje 
Wat een schatje
Bedankt , ben blij dat jij haar wel mooi vind 
Manoa schreef:Wat een schatje
Bedankt , ben blij dat jij haar wel mooi vind
Wie vond haar niet mooi dan?! Echt een mooi plaatje 
Ze ziet er zeker schattig uit maar....ze mag voor mij wat dichterbij hoor, ik word al een dagje ouder en zie het niet meer zo goed
Ik vind het alleen jammer van de, voor jou doen, vreemde achtergrond....
Ze ziet er zeker schattig uit maar....ze mag voor mij wat dichterbij hoor, ik word al een dagje ouder en zie het niet meer zo goed
![]()
Ik vind het alleen jammer van de, voor jou doen, vreemde achtergrond....
o ik ik dacht doe eens zoals Leonie een leuke gestipte achtergrond , maar blijkbaar is dat niet geslaagd
Ik zal een iets dichterbij posten 
o ik ik dacht doe eens zoals Leonie een leuke gestipte achtergrond , maar blijkbaar is dat niet geslaagd
![]()
Ik zal een iets dichterbij posten
Jaaaaa! ze is echt super schattig!
Heb ik gelijk een vraagje; met welke fondant boetseer jij? Ik heb zelf moeite om bij b.v. het neusje de naadjes mooi glad te strijken.
Ik blijf daardoor voor taarten maar de simpele stijl aanhouden (gaatje maken, bolletje erin als neus, ala Wendy) want dan maakt dat niet uit.
nicole th schreef:o ik ik dacht doe eens zoals Leonie een leuke gestipte achtergrond , maar blijkbaar is dat niet geslaagd
![]()
Ik zal een iets dichterbij postenJaaaaa! ze is echt super schattig!
Heb ik gelijk een vraagje; met welke fondant boetseer jij? Ik heb zelf moeite om bij b.v. het neusje de naadjes mooi glad te strijken.
Ik blijf daardoor voor taarten maar de simpele stijl aanhouden (gaatje maken, bolletje erin als neus, ala Wendy) want dan maakt dat niet uit.
Ik heb al van alles gebruik : fondant met tylose(250gr +1 thl tylose),
marsepein.... en dit popje is gemaakt met half fondant, half marsepein zonder tylose ... en nu zit ik te wachten op moddeling chocolade pasta om daar eens mee te proberen, ben benieuwd 
Oooh Nicole, wat een POEPIE toch weer!!
De tweede foto is inderdaad al veel mooier! Misschien anders een mat papiertje proberen?
Oooh Nicole, wat een POEPIE toch weer!!
De tweede foto is inderdaad al veel mooier! Misschien anders een mat papiertje proberen?
Ja ik wilde de achterkant eens pimpen en dan valt dat zo tegen , beter gewoon wit dan 
ik vind 't weer een schatje hoor Nicole
,zoals al jouw boetseer
taartgroetjes Carla
lieffie hoor
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Nog eens gefreubelt