1

Onderwerp: Ideeën voor Ladies Night?

Binnenkort mag ik op een ladiesnight staan en mijn taarten/cupcakes laten zien, proeven en verkopen. Ook leek het me leuk om een mini workshop erbij te doen zodat mensen zelf een cupcake kunnen versieren o.i.d.

Nu doe ik het maken van taarten als hobby en ik ben benieuwd of jullie leuke ideeën hebben om verschillende dingen te laten zien/proeven/ ervaren zonder dat mij dit al te veel geld gaat kosten?
Ik wil natuurlijk wel een leuke indruk maken en hoef er niet perse veel aan te verdienen, maar een beetje reclame en evt nieuwe opdrachten is natuurlijk leuk!

Ik heb natuurlijk zelf ook een klein beetje gebrainstormd, maar ben heel benieuwd welke andere leuke ideeën jullie nog hebben!?!

Groetjes Marjolein

Een goede taart is altijd de zonde waard!!

Re: Ideeën voor Ladies Night?

Hoi Marjolein,

Wat ontzettend leuk dat je op een ladies night gaat staan! Is er een thema aan verbonden?

Vorige week maandag heb ik het zelfde gedaan voor de ladies night in het DeLaMar theater in Amsterdam voor de voorstelling de vagina monologen.
Wij hebben mini cupcakes gebakken en versierd met een botercreme toef met spikkels erop. De mini cupcakes waren zo klaar, het toefen deden we op de ladies night, en waren een groot succes.
Daarnaast wat manieren laten zien over cupcakes decoreren, hoe je een roos kunt maken en uitleg gegeven over fondant, marsepein.
Verder wat cupcakes voor de verkoop neergezet in vier verschillende thema's: een ondersteboven rokje met benen eruit, een medaillon, een baletjurkje met lijfje en een lipstick.
Wat ik achteraf nog bedacht was dat ik wat dummies mee had moeten nemen, zodat mensen konden zien wat we allemaal hadden gemaakt.

Voor de goodiebags hebben we een cupcake kaarsje aan ons visitekaartje vastgemaakt :)

Heel veel plezier met je ladies night en ik hoop dat je iets aan de tips hebt :)

Liefs Joyce

Zeg het met taart! Of cupcakes, koekjes, chocola, enz :)

Re: Ideeën voor Ladies Night?

Hoi Joyce,

Echt heel erg bedankt voor de ervaringen en ideeen!
Ik wilde inderdaad nog even navragen wat het thema zal zijn. Het is in December dus misschien wel winter/kerst thema. Of juist vrouwelijk zou ook kunnen!

Hier kan ik zeker iets mee! Ook een goed idee om mini cupcakes te versieren, ook beter voor de kosten dan gewone cupcakes en dan kunnen mensen ook nog kiezen of ze botercreme of fondant willen om te versieren e.d.

Dankjewel!!

Groetjes Marjolein

Een goede taart is altijd de zonde waard!!