1

Onderwerp: Candy melts niet lekker met crisco

Hallo Dames,

Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie kunnen helpen. Sinds kort en ik bezig met de candy melts van Wilton en om deze vloeibaarder te krijgen doe ik er een theelepel crisco doorheen maar ik vind het de smaak beinvloeden en dus niet lekker.  :nooo

Hebben meer dames daar last van en wat is een goed alternatief? Of zijn er andere soorten candy melts die van zichzelf al vloeibaarder zijn?

Alvast bedankt,
Marieke

Groetjes Marieke

2

Re: Candy melts niet lekker met crisco

Cacaoboter(drops):
http://www.deleukstetaartenshop.nl/choc … -6012.html

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Ik zeg: koop de melts van het merk Babycakes!! Die smelten namelijk wel heel mooi dun!! Ik koop echt NOOIT meer Wilton!  :cool:

4

Mycryo, dit is een cacaoboter in poedervorm. Het zorgt ervoor dat je candy melts verdunnen, en heeft geen invloed op de smaak.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

Kan je daarmee ook de cakepops mee "bekleden"?

6

Simpeltaartje schreef:

Nee :)

Marianne schreef:
Simpeltaartje schreef:

Nee :)

Dan snap ik het zeker even niet wat moet je daar dan wel mee doen samen met de candy melt...?

8

Je gebruikt het om candymelts te verdunnen. Dus als je candy melts hebt gesmolten en je vind het nog niet dun genoeg, kun je het toevoegen. Daarmee kun je dan weer wel cake pops bedekken :)

Ohhhh zo jeetje dat kwartje duurde lang bij mij voor dat ie was gevallen  :grr:

10

Die candymelts van wilton en van babycakes, waar smaken die eigenlijk naar?
Chocolade?

Heb nu tijdens het oefenen nl. alleen nog met fondue chocolade van de xenos gedaan.

Een kennis is iemand met wie je lacht, een vriend is iemand met wie je ook huilt.

11

de melts van cook&co zijn ook super, smelten heel mooi dun hoef je niks aan toe te voegen. smaakt een beetje naar witte chocolade maar dan minder vettig!  succes  :Y

12

rinslll schreef:

Die candymelts van wilton en van babycakes, waar smaken die eigenlijk naar?
Chocolade?

Babycakes weet ik niet, de candy melts van Wilton hebben een lekkere, zachte, vanillesmaak.  :9

13

Ik heb eergisteren cakepops gemaakt met de melts van de Jumbo: hoefde niet te verdunnen...........anders gebruik ik ook de cacaoboterdrops.

Over smaak kan ik niks zeggen...........eet ze zelf niet, de anderen wel  ;)