Re: Babytaart Me to you beer
Best trots zegt ze.... mega trots mag je wel zijn!
Meid wat een werk heb je hier van gehad... en wat een scheet van een knuffelbeer heb je gemaakt! En nog volledig eetbaar ook. Super leuke taart.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Babytaart Me to you beer
Best trots zegt ze.... mega trots mag je wel zijn!
Meid wat een werk heb je hier van gehad... en wat een scheet van een knuffelbeer heb je gemaakt! En nog volledig eetbaar ook. Super leuke taart.
Wat een gave taart. Moet eerlijk bekennen, dat ik de beer zo vreselijk MOOI vind, dat ik helemaal vergeet om naar de ondertaart te kijken.
Mocht je ooit nog eens deze beer maken, dan zeg ik : maak een how to met foto's van elke stap.
Wow wat een ontzettend gave beer. Maar hij is volgens mij wel 3D, dus ik meld je even.
Hahaha, te grappig, iedereen is er zo weg van dat niemand doorheeft dat ie in de verkeerde parade staat! Ge je melden, zal wel gelijk om een titelfix vragen
Hahaha, edit, iemand was me voor :-)
Hij is geweldig. Staat hier al een tijdje op het verlanglijstje op te maken, maar ja- als er geen baby's komen....!
[MOVE] -> 3D
@anouckjewel: titelfix?
Ja graag! Het moet zijn: Babytaart Me to you beer
Dankjewel!
En de HOW TO is te vinden op YouTube onder titel ' bear cake preview'
Groetjess en nogmaals bedankt voor alle leuke en lieve reacties!
Ahhh wat schattiggggg
ahhh super!!! echt geweldig gemaakt!!!
Wat een leuke beer! Je zou 'm bijna willen knuffelen
zo ontzettend leuk!!!
eigenlijk hadden how-to foto's handig geweest.. heb je toevallig tussendoor foto's gemaakt?
want hij is super leuk!!
net begonnen....... denk dat ik maar stop.... wat een praaaaaaaaaaachtige taart!!!
Bedankt!
Enne, nee geen foto's gemaakt, maar als je een smartphone of tablet hebt zou je wel tijdens het youtubefilmpje foto's kunnen maken van de verschillende stappen. Ik heb gewoon het filmpje heel vaak gekeken en dan zit het wel in je hoofd...zoveel stappen zijn het namelijk niet. Een volgende x zal ik in ieder geval foto's maken
Wat een schat van een beer. Heel leuke taart.
Super gaaf gedaan!
super lief! en wat een werk! echt mooi gedaan
heel erg goed gemaakt!!!!!!
dat is nog eens een binnenkomer geweldige taart!
Supermooi joh! Maar nog wel wat tips om hem helemaal af te krijgen: Het onderbord meebekleden en een lint erom heen, dan zien je de drum niet meer zo zilver. En jammer dat de foto niet zo mooi is. Misschien een keer investeren in een groot stuk karton en een stuk wit piepschuim om aan de schaduwkant wat lichtreflectie te kunnen krijgen. Maar de taart zelf is hartstikke leuk!
Echt geweldig!!
Vraagje, heb je biscuit gebruikt of cake ofzo? Ik wil ook graag een poging wagen
scchattig!
Geweldig!! hoe heb je dat pluche op die beer zo mooi gekregen?
Oh wauw! Geweldig!
In één woord prachtig!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Babytaart Me to you beer