1 Laatst bewerkt door Paula_Wiertsema (18-10-2012 14:39)

Onderwerp: De hele morgen al chagerijnig...

.. en zodra hij de taart ziet ineens vol enthousiasme. Kreeg zelf spontaan een knuffel. Na al die uren werk weet je dan wel waar je het voor gedaan hebt:)
Zijn moeder vertelde me later dat hij niet weg te slaan was bij de taart :)

Beide lagen zijn gevuld met zwarte bessenjam en bokkepootjescreme met extra chocolade. Afgesmeerd met citroencreme.

http://paulasbakery.webklik.nl/user_files/2012_06/399244/photos/2390ef6cb2e750c2769b5c39246bc2ea.jpg

http://paulasbakery.webklik.nl/user_files/2012_06/399244/photos/4607cba90d1c4a91f9b3b0ba91bac959.jpg

Moet zeggen dat de dierentuintaart van WEndy wat dat betreft echt een leuke taart om te maken is! Heb er zelf nog een vos, konijn, mol en slakje bij gedaan. Kwam wat plek verdeling beter uit :)
Bedankt voor feedback en het kijken :)

2

Re: De hele morgen al chagerijnig...

Erg leuk :) Knap geboetseerd!

3

Leuk!! Erg leuk gemaakt! enne afgesmeerd met jam? Gaat de fondant dan niet smelten?

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

Manoa schreef:

Leuk!! Erg leuk gemaakt! enne afgesmeerd met jam? Gaat de fondant dan niet smelten?

Oeps... er was iemand tegen mij aan het praten terwijl ik aan het typen was en dan gaat het niet goed  :grr:  Heb hem afgesmeerd met citroencreme  :Y

5

Paula_Wiertsema schreef:
Manoa schreef:

Oeps... er was iemand tegen mij aan het praten terwijl ik aan het typen was en dan gaat het niet goed  :grr:  Heb hem afgesmeerd met citroencreme  :Y

Soms moeten we ook tijd nemen voor het praten ;) Maarre citroencreme? receptje van de site?

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

Manoa schreef:
Paula_Wiertsema schreef:
Manoa schreef:

Soms moeten we ook tijd nemen voor het praten ;) Maarre citroencreme? receptje van de site?

Haha ja inderdaad. Alleen was ik al eerder bezig met de foto te plaatsen en diegene kwam er tussendoor;)
De citroencreme is gewoon 1:1 botercreme en dan een klein beetje citroenaroma erdoor. Heel simpel dus maar wel net even iets lekkerder;)

7

Mooi gedaan zeg  :thumb:

8

Mooi!
Heb je gezien dat je nn-en achterstevoren staan?

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

9

Erg mooi zegt er één heel jaloers  :D  op jouw boetseerkunst. Echt WAUW

Help mijn vrouw heeft een hobby

10

Ik vind hem echt fantastisch. Al die verschillende dieren, zo mooi geboetseerd. Ik snap dat hij enthousiast was :thumb

:

11

De taart ziet er dan ook erg mooi en kleurig uit, ik snap best dat de jarige er niet bij weg te slaan was

12

Hij is echt mooi

13

Gaaf!

14

Mooi en kleurig! Maar zit de letter N niet verkeerd om? :think:

anouckjewel schreef:

Mooi!
Heb je gezien dat je nn-en achterstevoren staan?

Vond ze er inderdaad al raar uitzien... Gelukkig heeft niemand hier iets gezien (tenminste niet gezegd ;))
Maar dank je wel!

Biggeltaart schreef:

Mooi en kleurig! Maar zit de letter N niet verkeerd om? :think:

Ja  :o  :shh:

17

Wat een leukerd! En wat een boetseerwerk...

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

18

Mooie taart.