Onderwerp: Hello Kitty, Fotografie, Gerbera's, Wavy en passiebloem (airbrush)
Hoi,
Ik liep alweer wat achter, de stapels staan hier: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=209730, hierbij mijn creaties van de afgelopen weken:
Hello Kitty

Fotografie voor mijn moeder, we hebben haar een cursus fotografie in het bos (ofzo) gegeven voor haar verjaardag. De foto's van de taart heeft ze gemaakt
(dank je Wendy voor de leuke uitleg in het boek!)

Gerbera's, hier zit nog een verhaal aan.... In het topic van de stapels staat een taart in bruin tinten met oranje/gele bloemen erop voor het 40-jarig huwelijk van mn schoonouders.. Daar zouden deze gerbera's (waar zóveel tijd in zit) op komen.. Die was ik toen helaas vergeten mee te nemen
... Kon ook niet terug want het feestje was op een boot en die zouden we dan niet meer halen..
Gelukkig houdt mn oma ook erg van bloemen!

Wavy, dat wilde ik ook wel eens proberen 

Airbrush Passiebloem, op vakantie in Miami heb ik een workshop airbrush gevolgd en meteen de spulletjes gekocht. Erg leuk, nog wel erg moeilijk (heb het handigheidje het ene moment wel en het volgende moment ben ik het kwijt). Heb last minute toch nog de stamper in 3d gemaakt, had toen geen tijd meer om het op draad te zetten.. Was ook voor mn oma 

Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!
Vind het leuk als je een reactie achterlaat (en dat mogen ook leerpunten zijn
)