1

Onderwerp: Tinkerbell: wat is puzzelen lastig!

ik ben echt geen puzzelheld. ik snap niet hoe sommige mensen dat zo mooi doen. ik doe toch echt mijn best en neem de tijd, heb 4 avonden aan tinkerbell gewerkt. ik moet er wel bijzeggen dat de eerste tinkerbell na 2 avonden in de vuilnisbak belandde. ik was niet helemaal tevreden en had er wat vanaf gehaald, maar dat had ik dus niet moeten doen want toen was het helemaal niets meer. ook vond ik het niet fris uitzien met alle pluisjes die op de lichte marsepein waren gekomen. toen weer moed (en een ander plaatje) verzameld en opnieuw begonnen. hij is wel redelijk maar supertevreden ben ik niet. wat vinden jullie?

http://1.bp.blogspot.com/-DoaH6FPkVS0/UIemZegY3aI/AAAAAAAACJY/dcFC3pAxRFs/s1600/DSCN0854.JPG

Re: Tinkerbell: wat is puzzelen lastig!

:thumb:  :thumb: Super!
Dat vind ik!

Erg goed gelukt. Je kunt best tevreden zijn.

Wat je ook doet of laat, de mensen kletsen toch....

4

Ze is best goed gelukt maar ze mist een neusje en wenkbrauwen zo komt haar toetje nog net meer tot leven je kan ook eventueel haar blosjes geven op haar wangetjes. En in het zwart van haar pupil kan je nog een wit stipje als twinkeling doen. Ik hoop dat je dit niet als commentaar leest want zo is het niet bedoeld  :)

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

5

bedankt voor de tip. ik zie het niet als kritiek hoor. ik had een plaatje gebruikt waarop ze geen neus en wenkbrauwen had, maar misschien wordt hij dan inderdaad mooier. maar hoe maak je een neus  :think: ?

6

Het ziet er zeker uit als tinkerbell . Netjes hoor

Find me on facebook and on www.madebypien.nl

Goed gedaan het ziet er erg mooi uit!

8

Strak gepuzzeld en goede tips van Marijetje!
Ik denk dat ie dan helemaal perfect is!

Vind puzzelen ook best lastig hoor...doe er vooral ook heel lang over  :s

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

9

ziet er echt uit als Tinkerbell :Y  :thumb:

renata2 schreef:

maar hoe maak je een neus  :think: ?

misschien 2 stipjes (ietsje donkerder dan huidskleur)?

Wat mij opvalt is dat de vleugels niet tussen lijfje en armen zichtbaar zijn... detail natuurlijk, maar toch, het viel me op  :rolleyes:  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

10

je kan het neusje ook erin tekenen een driehoekje op zijn kant zg maar (snappie hem nog) of een heel klein ieniemienie kegeltje gewoon in huidskleur erop plakken en met een prikkertje er 2 neusgaatjes in maken

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

11

Je kan ook een kegeltje onder de plaatje leggen op de plaats waar de neus zou zitten. Zo geef je de indruk van een neusje. Eventeel nog neusgaatjes in maken maar dat moet je even bekijken. Te veel details is soms niet zo mooi.

As a wise women taught me: ''beg, steal and borrow!'' So everyone hold on to your cake ideas because I'm coming! haha Just kidding.

12

allemaal bedankt voor de leuke reacties en tips! ik ga er zeker wat mee doen.