Onderwerp: Kan dit?
Om een 35-30-25-20 stapel te stutten? Het zijn dikke satéstokjes of dunne maisprikkers dus kom er niet helemaal uit hihi.
Thanks en sorry als ik een domme/dubbele vraag stel. Of in de verkeerde rubriek sta.
Liefs, Joëlle
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Kan dit?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Om een 35-30-25-20 stapel te stutten? Het zijn dikke satéstokjes of dunne maisprikkers dus kom er niet helemaal uit hihi.
Thanks en sorry als ik een domme/dubbele vraag stel. Of in de verkeerde rubriek sta.
Liefs, Joëlle
Ik ook niet...
Dit zijn tappasprikkers. Daar zou ik niet mee gaan stapelen.
Ze zijn namelijk niet recht aan boven en onderkant, waardoor het lastig is om te stutten.
Ik zou voor de 'echte' dowels gaan of voor heel veel chocoladestokjes. (nu weer verkrijgbaar bij de Aldi overigens.)
Ik zou ook de hidden pillars van wilton doen, dan weet je zeker dat hij recht blijft. De bovenste laag zou wel kunnen...
[MOVE] -> taartdecoratie algemeen (alle vragen over stapelen mogen daar)
Dat zou ik ook niet aanraden, zeker niet voor een vier lagen stapeltaart en ook geen chocosticks. Stel dat de taart op een warme plek wordt gezet en de sticks gaan smelten
Ik gebruik zelf altijd dowels en tussen iedere laag taartkartons, zodat het gewicht mooi gelijkmatig verdeeld wordt
Succes en heel veel plezier met het maken van je taart!
Liefs Joyce
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Kan dit?