Onderwerp: mijn 2de bruidstaart. De bruid was in rood; de gasten in het wit

2e kleine bruidstaart, met gesuikerde rozenblaadjes.
De taart (2 taarten op elkaar van elk 3 lagen) was zowel
van buiten als van binnen rood met wit.
Ik ben pas sinds augustus dit jaar hier mee bezig en zo trots
als een aap hierop!

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/598675_503516346326198_1874998586_n.jpg

meer op jetaarten.nl
groetjes Judith

2

Re: mijn 2de bruidstaart. De bruid was in rood; de gasten in het wit

:think: 2 taarten van elk 3 lagen....
:think: bedoel je 2 taarten, die je allebei 2x gevuld hebt? (waarmee dan? O-) ).

ik vind de taart wel heel apart,  :shh: maar het is niet mijn smaak :o  :o

Enneuh, 2 maanden aan het taarten en dan al je 2e bruidstaart.... je bent goed bezig :Y  :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Als ik heel eerlijk ben begrijp ik 'm niet helemaal.
Ik zie niet goed wat de bedoeling/betekenis is. Ik vind het een beetje rommelig.

Misschien dat ik er met een ander oog naar moet kijken en dan ineens denk "oooohhh jaaaa!!!"

Maar ik vind het wel heel leuk om te lezen dat je zelf zo trots bent en inderdaad voor nog maar zo kort bezig en dan je tweede bruidstaart, petje af!  :Y

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

vind m ook een beetje rommelig, maar neem aan dat het bruidspaar blij was en das al wat belangrijk is!

5

Ik kan m ook niet zo goed plaatsen..waarschijnlijk omdat ik er geen duidelijke structuur in kan zien. Ik wil echt niet gemeen overkomen, maar eerlijk gezegd is het dat je erbij hebt geschreven dat het rozenblaadjes moeten zijn..mijn eerste reactie op de foto was: hé wat grappig..kroepoek op een taart  :o

Ik hoop dat je ieders reactie wel positief op kunt pakken..want dat is natuurlijk wel de bedoeling van dit geweldige forum;
Showen, bewonderen, feedback geven en krijgen en natuurlijk heeeeel veel leren  :thumb:

Blij dat je trots bent (en dat hoort natuurlijk ook zo op je eigen creaties) en ik hoop dat het bruidspaar er heerlijk van heeft genoten.  :thumb:

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

6

Dit is volgens mij een taart die op de foto anders overkomt dan in het echt.
Ik zie de bedoeling denk ik wel en het idee is erg leuk.

Was het een taart in opdracht en vooraf zo besproken of voor familie/bekenden?

de beste wensen allemaal voor 2013;

eerlijk gezegd was ik WEL geschrokken van de reacties.
De foto laat inderdaad niet zien zoals het echt was.
De bruid ging uit haar dak, dit was geen standaard bruid, en het was haar wens.
Als ik de foto nu zie denk ik hup weg met al die rommel erom heen; en alleen de taart.........
Maar ja ook gek van etaleren en fotografen en van net even andere dingen... en ik kan nog wel eens 'overdone' doen.