1

Onderwerp: [feedback] mijn eerste 3d gepuzzelde prinses

Hallo allemaal,

18 november mag ik de taart voor het nichtje van mijn vriend maken. Het dametje wordt 4 en ze wil graag een echte prinsessentaart in het roze en paars.

Nu ben ik vanavond al even aan het freubelen geweest met restjes marsepein. Voor mijn eerste 3d gepuzzelde prinsesje ben ik niet ontevreden, maar het kan natuurlijk altijd beter.

Hebben jullie tips? (de kleuren gaan nog veranderen, maar deze kleuren had ik dus nog liggen aan restjes)

Alvast bedankt!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-77OCXN6S.jpg

2

Re: [feedback] mijn eerste 3d gepuzzelde prinses

Vind der wel een schatje, zou haar denk ik wel een echte neus geven ( een klein bolletje er op drukken)

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

3

Manoa schreef:

Vind der wel een schatje, zou haar denk ik wel een echte neus geven ( een klein bolletje er op drukken)

Helemaal mee eens! Vind haar ook erg leuk.
Ik zou haar rokje iets langer maken (qua verhouding klopt hij dat iets beter denk ik)

Succes!

4

En een klein wit puntje in de ogen, zodat ze gaan sprankelen. Verder ziet ze er leuk uit hoor  :thumb: .

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.

5

Sluit me aan bij de tips hierboven. Ik vind het wel knap, zo'n puzzelplaatje. Succes ermee

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

6

Bedankt allemaal! Hier heb ik zeker wat aan! Ik ga jullie tips dan ook zeker proberen!

Fijne dag vandaag!
Groetjes,
Anniek

Ziet er zeker niet slecht uit!
Ik zou de verhoudingen van de armen ook nog iets veranderen. Het lijkt nu net alsof haar armen ondersteboven zitten. Bij de handen zijn ze dikker dan bij de mouwen.

A true creation is a creation made by heart ♥
Created By Heart op Facebook

8

nou, ik vind hem geweldig hoor en ik zou er niets meer aan doen! ik heb zelf de afgelopen dagen ook een poppetje gepuzzeld en het is zoooo moeilijk. maar ik vind die van jou hartstikke mooi gelukt!