Onderwerp: One-Stroke painting rozen
Eindelijk is het ervan gekomen om de one-stroke painting techniek op een taart uit te proberen
stond al een tijdje op mijn verlanglijstje..

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » One-Stroke painting rozen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Eindelijk is het ervan gekomen om de one-stroke painting techniek op een taart uit te proberen
stond al een tijdje op mijn verlanglijstje..

Wauwie wat mooi zeg, gewoon een kunstwerkje.
Prachtig
!!
zie dat de bovenste foto niet compleet was, dus nog even wat detail foto's erbij 
Stunning!

Prachtig! Heel mooi!
Wauw! Heb weer wat op te zoeken, geloof ik! Wat is dit prachtig,zeg!
wauw! ben gelijk gaan youtube :-) is het moeilijk? ziet er wel moeilijk uit... waar hb je het mee geverfd?
Jeempie, wat een prachtige taart!!!! 
Prachtig!
Wat goed! Zag dat eens op tv, ze deed alsof het heeeeel simpel was, maar ik ben er toch maar nooit aan begonnen....
Echt supersupermooi gedaan!
Wow kan niet anders zeggen 
wauw!
WTF.... 
Super zeg!
zulke foto's moeten verboden worden! nu krijg ik mijn mond niet meer dicht zeg
niet normaal zo'n prachtige taart...
Briljant! Wat een mooie taart zeg!!
oooh supergaaaf!
net een kunstwerk 
wauw! ben gelijk gaan youtube :-) is het moeilijk? ziet er wel moeilijk uit... waar hb je het mee geverfd?
Ik heb een masterclass van 2 dagen gevolgd die eigenlijk voor op de nagels was. ( daar wordt het nl. heel veel voor gebruikt)
met de technieken die ik geleerd heb, kan je dan eigenlijk alle soorten bloemen verven.
het is een manier van verven met meerdere kleuren verf tegelijk op je penseel. En het werkt super snel...
ik dacht als het in het klein leer, moet het ook groter op taarten kunnen
Ik heb het met dustingpoeder geverfd met edible farnish.. die heb ik in engeland of amerika besteld.
maar ik had begrepen dat sommigen het ook doen met de gel kleurstoffen van americollor..
het valt echt wel mee, gewoon eens proberen zou ik zeggen 
Ik ben al vlij dat ik leesbaar mijn naam kan schrijven. Dit is voor mij echt een brug, mss we 10 bruggen te ver. Geweldige taart
Ohhhhhhh WAUW
ik raak niet uitgekeken wat mooi zeg

zulke foto's moeten verboden worden! nu krijg ik mijn mond niet meer dicht zeg
niet normaal zo'n prachtige taart...
Ik zit hier hetzelfde....
Werkelijk schitterend!!
waanzinnig!
Echt waanzinnig!
Moet ik ook proberen.
Hoe lang was je bezig met deze taart als ik vragen mag?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » One-Stroke painting rozen