Onderwerp: Bruidstaarten, isomalt en cake central inzending
Voor deze maand had ik nog twee bruidstaarten die ik erg leuk vond om te maken en weer nieuwe dingetjes kon uitproberen.
De vraag was verschillende tinten roze en wat meer groen. De rozen moesten groot zijn.. 
Voor een hennafeest mocht ik de taart maken. Omdat ze een groene jurk heeft met zilveren accenten wilde haar familie iets traditioneels maar modern. Dit is mijn twist. Erg leuk om te maken. 

In augustus werd ik gevraagd of ik een taart kon maken voor cake central. Dit was de tweede keer en dacht, deze keer doe ik wel mee
Erg spannend omdat je niet weet wat ze verwachten en had zoveel wilde ideen. Ik ben erg trots dat ik in deze editie mijn taart kon presenten.
Hier de inspiratiestukje en mijn eigen taart.

Voor een goede vriendin van me een taart gemaakt. Haar feestje was roze dus vroeg ze iets roze. Bij deze mijn creatie met isomalt. Ik liet me inspireren door een jurk.

En voor afgelopen zaterdag mocht ik een taart maken met de geboortekaart als voorbeeld. Een heel persoonlijke taart waarvan ik zelf erg vrolijk van werd. 
Bedankt alweer voor het kijken. Ik ga nu even mijn workshopresultaat showen bij de 3dcategorie die ik bij Cake Atelier heb gevolgd