Onderwerp: Prinses Isabel is er klaar voor! (Spongbob)
Een redelijk druk taartenweekje wel, zeker voor zo'n beginner als ik. Afgelopen weekend een Ajaxtaart mogen maken en voor gisteren en vandaag stonden er 2 stapeltaarten op de planning.
Vandaag Spongebob en z'n vrienden op taart gezet voor het zoontje van een collega die morgen 8 wordt. Zijn moeder is Amerikaanse en hij wilde steeds zo graag "zo'n bruidstaart-taart". Een stapeltje dus. Hij woont niet echt in de buurt en vanwege deze vrije dag zou hij er vandaag omkomen.
Prompt kreeg ik ook nog een verzoek voor een prinsessentaart, ook voor de 30e april. Tsja dat gaat me echt niet lukken, dus vandaar dat ik die gisteren gemaakt en afgeleverd he. En wie jarig is op koninginnedag verdient natuurlijk een koninklijke taart, niet waar?
Beide gevuld met Oreokoekjescreme (erg populair hier) en de Spongebobtaart daarbij ook nog één laag met aardbeienvlaaivulling en neutrale bc + het ananashuis met Mona vanillepuddingtoetje.
Genoeg tekst, hier de foto's:

En de Spongebobtaart van vandaag:

Deze laatste met veel dank aan Jol321 en haar Spongebobtaart, waar ik redelijk wat geinspipikt van heb.