1

Onderwerp: 2e taart in 1 weekend..

2 dochters en allebei heel dicht op elkaar jarig. Maak normaal niet zoveel taart, dus ben nu wel een beetje moe..
Maar deze taart is voor een heel speciaal meisje; onze oudste. Elke week had ze wel weer een ander idee voor de taart, ben ter nauwer nood aan Sponge Bob ontsnapt.  ;)  Mocht op het laatst toch een Barbie worden, dan natuurlijk wel met hartjes. Dus deze is voor haar, voor haar kinderfeestje:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GWIUJMJK-D.jpg

Weer gemaakt met natuurlijke kleurstoffen. En een hele hoop frambozen.

Nu eens op tijd naar bed.. ;)

Re: 2e taart in 1 weekend..

??  :s ??

Gelukkig vond mijn dochter hem wel mooi.  :D  :D  :D

3

Ik vind 'm ook mooi!! Goed dat je 'm ge-upt (schrijf je dat zo??) hebt, want anders had ik 'm gemist  :)

En nog hartelijk gefeliciteerd met je dochter natuurlijk  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

:think:

ik vind d'r ook hartstikke mooi :Y  :thumb: maar had d'r nog niet gezien (er komt veuls te veul langs, zeker als je zelf ook druk bent :s )

:think: die rode randjes, heb je die geschilderd of met de sugargun heel dun gemaakt en dan geplakt?  :s

is deze met ganache, of toch nog niet? O-)  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

oh ja :o  wat Sonja zegt.... HIEPERDEPIEP Mieperdepiep :D van harte nog met beide dames :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Dank jullie. Is natuurlijk 'maar' een Barbie en daar komen er honderden per maand van langs, snap wel dat niet iedereen zin heeft om te reageren. Ben zelf ook niet altijd zo actief meer met reageren op foto's, dus neem niemand wat kwalijk. Maar geen enkele reactie voelt wel een beetje sneu.  :o
Dus leuk dat jullie effies kwamen kijken vandaag.  :Y

Sugargun ligt uit elkaar dus had zelf megadunne draadjes gerold. Helpt ook als je de smoother wat laat rollen. En deze tegen de lap en strook marsepein gedrukt, lichtjes meegerold en toen over de barbie gelegd.
... Helft viel er daarna weer af en die weer opnieuw er tegen aan gedrukt.  :D 

Nee, deze is nog niet met ganache, wilde daar morgen een taart mee maken, want ben donderdag zelf jarig.. :s  :s  niet handig gepland bij ons.. maar nu is de hendel van de keukenmachine ineens kapot, krijg de kom er niet meer uit. :grr: En ook nog een nicht te logeren. Dus denk dat ik de volgende taart maar even oversla. Scheelt een hele hoop tijd als ik wat bij de bakker haal.
Maar er komt nog een ganachetaart aan, hoor. Ik zal het je laten weten!

7

wat een super leuke barbie.
nog gefeliciteerd!!!!

Groetjes Yvon

8

mieperdepiep schreef:

??  :s ??

Gelukkig vond mijn dochter hem wel mooi.  :D  :D  :D

Sorry! Ik had wel gekeken, maar vergeten te reageren. Ik vind 'm leuk geworden  :)

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje