Onderwerp: eerste keer geoefend met een fondant hoofdje
Kwam een tutorial tegen via het net, denk leukkk oefenen
!
Nog niet helemaal happy met bv het mondje, maar ach voor een eerste keer vind ik t goed gelukt
.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » eerste keer geoefend met een fondant hoofdje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kwam een tutorial tegen via het net, denk leukkk oefenen
!
Nog niet helemaal happy met bv het mondje, maar ach voor een eerste keer vind ik t goed gelukt
.

Ik vind m helemaal leuk!!
Ik kan dat echt nog niet!!
Mijn hoofdjes lijken echt nergens op.
Een schaapje wat ik eens maakte leek op mijn schoonmoeder met permanent hihi 
leuk zeg... heb je een linkje?
patrieske whahaha!
Mariekepieke: ff www. ervoor zetten
lovelytutorials.com/forum/showthread.php?t=4419
Wauw! En dat voor een eerste x! Dank voor de link! 
jullie thanks voor de complimenten

Helemaal super, vind het zulke leuke koppies !!!
Weet iemand misschien welke uitsteker in de tutorial wordt gebruikt om het oogje uit te steken, mij lukt het maar niet die vorm te krijgen en al helemaal niet twee dezelfde (met één oog zijn ze echt minder leuk
)
Groetjes Samantha
voor die uitsteker heb ik echt geen idee, maar ik maak altijd 2 gelijke balletjes, daarvan maak ik vervolgens druppelvormen (niet al te puntig) van en die maak ik weer goed plat. beetje de "punt" als ookhoek aan de binnenkant richting de neus plakken. misschien heb je er iets aan?
Mooi en zeer goed gedaan!!
Ik kan het nog niet eens zo mooi, moet er veel voor oefenen.
Je kunt trots zijn op jezelf!
patrieske whahaha!
Mariekepieke: ff www. ervoor zetten
![]()
lovelytutorials.com/forum/showthread.php?t=4419
Ik heb gekeken naar die link.....ik zie heel veel, maar ook is alles in het russisch.
Nu weet ik nog niet waar ik moet kijken.
Ben wat dat betreft nogal blond....hihi
Maar er staan wel verdomd veel mooie dingen op!
Kun je me vertellen waar ik op moet klikken voor dat poppetje???
als je naar beneden scrollt zie je m al gelijk als t goed is. moet wel ff een end naar beneden scrollen, want ze maken eerst een roos en daarna t poppetje wat erop gaat
kwebbeltje, thanks voor de tip!
voor die uitsteker heb ik echt geen idee, maar ik maak altijd 2 gelijke balletjes, daarvan maak ik vervolgens druppelvormen (niet al te puntig) van en die maak ik weer goed plat. beetje de "punt" als ookhoek aan de binnenkant richting de neus plakken. misschien heb je er iets aan?
Hier heb ik zeker iets aan, bedankt voor je uitleg.
Wat een leukie, ook leuke tutorial ook. De uitsteker voor de oogjes zit in de minigeometriset van stadler (dacht ik) maar zoals kwebbeltje het doet kan natuurlijk ook.
als je naar beneden scrollt zie je m al gelijk als t goed is. moet wel ff een end naar beneden scrollen, want ze maken eerst een roos en daarna t poppetje wat erop gaat
Dank je!! Toen ik eerder op die site kwam, kwam er iets heel anders tevoorschijn.
Maar nu ik nogmaals keek, is het die, die je vertelde.
Kan ik ook lekker freubelen als ik tijd heb. 
echt moeilijk he! ik ben ook gaan oefenen, met een tutorial van dezelfde maakster, jouw meisje kijkt in elk geval een stuk vriendelijker dan de mijne...
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2127279153
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » eerste keer geoefend met een fondant hoofdje