1 Laatst bewerkt door sweetlovely (20-10-2012 13:09)

Onderwerp: spoed bruidstaart

hoi,

ik kreeg een mailtje of ik ze alstublieft wilde helpen om een verrassings bruilofttaart te maken. Ik doe voorlopig geen spoedjes meer maken. Voor mijn gevoel kan ik het niet zo afmaken hoe ik het wil.
Heb het forum om hulp gevraagd wat hun het leukste vonden ringen op de taart of aan de zijkant. Dus bij deze het resultaat.
De taart is in 24 uur in elkaar gezet en tussendoor heb ik nog gewerkt. Vind hem zelf minder mooier dan mijn eerste bruidstaart omdat de eerste bruidstaart meer in mijn eigen ding is maar ook omdat ik daar meer tijd had om de rozen mooier te maken bijvoorbeeld.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4YEVZ7DA.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-43UEGVQI.jpg de bovenkant
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DN78ASNH.jpg van ver af

graag feedback

2 Laatst bewerkt door Brwie (20-10-2012 13:24)

Re: spoed bruidstaart

Tsja... Op zich een erg mooi taartje, maar ik raak behoorlijk afgeleid door de letters... Die staan er wel heel scheef op... Zonde! Je roosjes vind ik prachtig!!! Misschien nog een kleine tip voor de ringen. Die zou ik echt zilver of goud maken. Nu zijn het geen duidelijke trouwringen. Verder binnen een dag, naast je andere werkzaamheden, erg knap gedaan!

3

Brwie schreef:

Tsja... Op zich een erg mooi taartje, maar ik raak behoorlijk afgeleid door de letters... Die staan er wel heel scheef op... Zonde! Je roosjes vind ik prachtig!!! Misschien nog een kleine tip voor de ringen. Die zou ik echt zilver of goud maken. Nu zijn het geen duidelijke trouwringen. Verder binnen een dag, naast je andere werkzaamheden, erg knap gedaan!

Mee eens!

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

4 Laatst bewerkt door sweetlovely (20-10-2012 13:33)

Brwie schreef:

Zelf zou ik ook voor goud of zilver zijn gegaan maar als de opdracht is een witte taart met roze versiering dan  moeten de ringen ook die kleur hebben ( jammer genoeg)

inderdaad jammer van de letters dat ze wat scheef staan maja je kan niet van een spoedtaart denk ik zowat het zelfde verwachten dan van een taart waar ik bijna dubbel zoveel uren in steek.

5

sweetlovely schreef:

inderdaad jammer van de letters dat ze wat scheef staan maja je kan niet van een spoedtaart denk ik zowat het zelfde verwachten dan van een taart waar ik bijna dubbel zoveel uren in steek.

Als je geen nette taart kunt afleveren omdat er druk achter zit, dan moet je de opdracht niet aannemen.

Jacqueline

6

yakefrank schreef:
sweetlovely schreef:

Als je geen nette taart kunt afleveren omdat er druk achter zit, dan moet je de opdracht niet aannemen.

Je kan niet zeggen wat een ander wel of niet moet doen! Dat is ieder zijn/haar eigen keus!
Idd jammer dat de letters zo scheef staan maar voor de rest wel een mooi taartje hoor!

7

Chennie schreef:
yakefrank schreef:
sweetlovely schreef:

Je kan niet zeggen wat een ander wel of niet moet doen! Dat is ieder zijn/haar eigen keus!
Idd jammer dat de letters zo scheef staan maar voor de rest wel een mooi taartje hoor!

ben het met je eens. Is mijn beslissing om de opdracht aan te nemen.
Als ik wist dat alles niet netjes was is het een ander verhaal.
De taart is afgeleverd en volgens mij zagen hun het zelf nog niet eens dat de letters wat scheef waren. Waren juist erg blij ermee.

8

Nou, daar gaat het uiteindelijk natuurlijk om. Heb je de feedback gekregen die je wilde hebben en kun je er iets mee?

9

Zeker voor een spoedtaart vind ik hem super hoor.

(normaal bestel je een trouwtaart toch ook ruim van te voren.)

10

Voor een spoedtaart netjes hoor. En de vragers wisten zelf ook dat het heel kort dag was toch?
Ik kan me voorstellen dat je dat ook nog een keer benadrukt hebt, zo van: ik wil het doen, maar verwacht geen taart zoals op mijn site (of zoiets) want daar zit veel meer tijd in dan ik er nu aan kan besteden.

leuke taart op zich hoor, idd wel jammer dat je de letters niet ff recht hebt gedaan (kost niet zoveel tijd toch) en misschien een tip voor de ringen om ze de volgende keer een maatje kleiner en dikker te doen, meer in de vorm van ringen? Voor de rest mooie roosjes!

12 Laatst bewerkt door sweetlovely (21-10-2012 18:26)

nolly1970 schreef:

Zeker voor een spoedtaart vind ik hem super hoor.

(normaal bestel je een trouwtaart toch ook ruim van te voren.)

normaal gesproken wel maar het was een soort verrassingstaart voor de bruid en bruidegom

Ik weet niet waarom die gene pas zolaat kwam. Had ook gezegd dat ik normaal niet op z'n kort tijdstip nog iets maak maar omdat ik vakantie heb dat ik het nog wel wilde doen.
Het gaat erom de opdrachtgever vond hem mooi.

13

cakesspecially4u schreef:

leuke taart op zich hoor, idd wel jammer dat je de letters niet ff recht hebt gedaan (kost niet zoveel tijd toch) en misschien een tip voor de ringen om ze de volgende keer een maatje kleiner en dikker te doen, meer in de vorm van ringen? Voor de rest mooie roosjes!

dankjewel voor de tip van de ringen. Vond het zelf erg moeilijk om de grootte te bepalen.
Met de letters heb ik zoveel problemen gehad. Ik was blij toen ik ze er heel op had zitten en als ik ze recht deed braken ze af.
Normaal maak je die ruim van te voren dan zijn ze ook wat harder en breken ze wat moeilijker en je kan ze dan rechter op de taart krijgen. ( dat is teminste mijn ervaring)