1

Onderwerp: Stukje jeugdsentiment!...robots in disguise..

"Transformers! Robots in disquise!"

Zo ging de tune van de tekeninfilms waar we vroeger naar keken.. :lol:
Kennelijk is het alweer (of nog steeds) een hit onder de jeugd (jeetje wat voel ik me nu oud  ;) )

Ik kreeg de vraag of ik voor de 7e verjaardag van Thomas een Transformers taart wilde maken. Daarbij kreeg ik een plaatje welke persé op de taart moest komen.

Ik had heel veel zin om deze taart te maken, alleen op de een of andere manier speelde de Wet van Murphy de hoofdrol.

Met een naaste die onverwacht in het ziekenhuis werd opgenomen en m'n kleine van ruim anderhalf die tijdens het maken van de taart een hersenschudding kreeg,
kon ik mijn hoofd er niet zo goed bijhouden.

Er ging van alles mis en de taart is dan ook uiteindelijk niet geworden zoals ik 'm in mijn hoofd had.
Dit is het beste dat ik er even van kon maken..

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden..

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZLX63OB8-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CYENA4HI-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CFFRYFR6-D.jpg

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

2

Re: Stukje jeugdsentiment!...robots in disguise..

Thomas zal hem vast geweldig vinden want je hebt er gewoon een hele mooi taart van gemaakt gezien de omstandigheden! :Y  :thumb:

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

3 Laatst bewerkt door inge h (20-10-2012 17:07)

Mooi gedaan hoor zo met dat masker.
Het is weer een hit ... ik voel met je mee ;)

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

4

Mooie taart geworden! Kan me voorstellen dat je hoofd er niet naar stond. Hoe is het met je zoontje? Heeft hij er veel last van? Veel beterschap!

wow das een scherp randje...

mooi is hij zeker :Y

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

6

Mooi gemaakt

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

7

Zo hee, dan wil ik ook wel eens een taart zien als je hoofd er wel naar staat. Ik vind die al helemaal super  :)

8

inge h schreef:

Mooi gedaan hoor zo met dat masker.
Het is weer een hit ... ik voel met je mee ;)

:thumb:

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

9

samroos schreef:

Mooie taart geworden! Kan me voorstellen dat je hoofd er niet naar stond. Hoe is het met je zoontje? Heeft hij er veel last van? Veel beterschap!

Gaat nog niet zo lekker. De wekker voor het wekadvies zetten was niet nodig..hij werd om de 1,5-2 uur huilend wakker.
Zolang hij ligt gaat het wel goed, maar zodra hij overeind komt moet hij huilen. Hoofdpijn en stijf. Normaal is hij heel actief, maar tot nu toe wil hij alleen liggen of bij mama hangen..zo sneu.
Heb er nog een knoop van in m'n maag. Brrr
Bedankt voor je berichtje Samroos!

www.facebook.com/EllCake

10

Queen schreef:

Zo hee, dan wil ik ook wel eens een taart zien als je hoofd er wel naar staat. Ik vind die al helemaal super  :)

Hahaha dankjewel hoor! Dan issie hier en daar net even wat netter afgewerkt   :/
Voel je vrij om de rest even te bekijken  ;)

www.facebook.com/EllCake

11

Het vuur is leuk gemaakt. Bedankt voor het idee  :)

As a wise women taught me: ''beg, steal and borrow!'' So everyone hold on to your cake ideas because I'm coming! haha Just kidding.

12

Ell& schreef:
samroos schreef:

Gaat nog niet zo lekker. De wekker voor het wekadvies zetten was niet nodig..hij werd om de 1,5-2 uur huilend wakker.
Zolang hij ligt gaat het wel goed, maar zodra hij overeind komt moet hij huilen. Hoofdpijn en stijf. Normaal is hij heel actief, maar tot nu toe wil hij alleen liggen of bij mama hangen..zo sneu.
Heb er nog een knoop van in m'n maag. Brrr
Bedankt voor je berichtje Samroos!

Ah sneu zeg. Vooral omdat hij zo klein is ook. Mijn dochter had ook eens een flinke hersenschudding, maar die was een stuk ouder, en dan is het toch fijn dat ze alles goed aan kunnen geven. Hoop dat hij zich snel weer beter voelt!