Onderwerp: Kleurrijke taart voor een 30 jarige!
Beetje Pipstyle, een beetje geinspipikt van jullie en een beetje van mezelf.

Bedankt voor het kijken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kleurrijke taart voor een 30 jarige!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Beetje Pipstyle, een beetje geinspipikt van jullie en een beetje van mezelf.

Bedankt voor het kijken.
Lekker vrolijk!
Erg vrolijk, en die cijfers zijn goed gelukt!
Mooie frisse vrolijke taart!
Wat een leukerd!
Die is leuk en vrolijk!
echt leuke taart zo vrolijk en leuk gedaan
wauw hij is prachtig en mag zeker gezien worden!!!!
Je cijfers bovenaan vind ik ook al zo mooi.. ik vraag me af hoe jullie deze maken!
Fanny
heel mooi! hoe krijg jij je vlinders zo mooi
het is me een paar x gelukt met gumpast maar nu krijg ik het ineens niet meer voor elkaar ggrrr
tips?
super leuke taart ! ga hem onthouden voor mezelf aankomend jaar....
heel mooi gelukt Brenda!! vind je kleurencombinatie erg mooi!! en ik voel een howto aankomen voor de vlinders!
Je cijfers bovenaan vind ik ook al zo mooi.. ik vraag me af hoe jullie deze maken!Fanny
Ik sluit mij volledig bij Fanny aan. Prachtig
En how-tootje van je cijfers, please ? 
Wat een vrolijk taartje!
Allereerst bedankt voor alle complimenten!
heel mooi! hoe krijg jij je vlinders zo mooi
het is me een paar x gelukt met gumpast maar nu krijg ik het ineens niet meer voor elkaar ggrrrtips?
HOW TO:
De vlinders heb ik met gumpaste gemaakt. Heel dun uitrollen, dan uitsteken. De uitsteker met nog de gumpaste erin/eraan op de JEM ROLLER PAD vastzetten. Nog extra "aandrukken" met de bal-tool. Even laten rusten/ harder worden en dan met de needle-tool eruit halen.
Je cijfers bovenaan vind ik ook al zo mooi.. ik vraag me af hoe jullie deze maken!Fanny
HOW TO:De cijfers zijn ook van gumpaste.
1. Een mooi voorbeeld opzoeken op het taartenforum. Uitprinten op gewenste groote.
2. Dan een gumpaste worst uitrollen die in puntjes uitloopt.
3. Worst in de gewenste vorm maken door deze op het uitgeprinte voorbeeld te leggen. "vast-lijmen" waar nodig. (bijv bij de krulletjes of in het midden bij de "3")
4. even vasthouden in de juiste vorm tot t hard genoeg is geworden
5. Ik heb ze vastgezet met icing. (je kan er ook sateprikkers indoen, maar dan moet je wel heeeeeul snel zijn voor het te hard wordt. )
Groetjes
Brenda
Wat een gezelligerd!
Mooi hoor!
Allereerst bedankt voor alle complimenten!
creabea schreef:heel mooi! hoe krijg jij je vlinders zo mooi
het is me een paar x gelukt met gumpast maar nu krijg ik het ineens niet meer voor elkaar ggrrrtips?
HOW TO:
De vlinders heb ik met gumpaste gemaakt. Heel dun uitrollen, dan uitsteken. De uitsteker met nog de gumpaste erin/eraan op de JEM ROLLER PAD vastzetten. Nog extra "aandrukken" met de bal-tool. Even laten rusten/ harder worden en dan met de needle-tool eruit halen.FannyV schreef:wauw hij is prachtig en mag zeker gezien worden!!!!
HOW TO:De cijfers zijn ook van gumpaste.
1. Een mooi voorbeeld opzoeken op het taartenforum. Uitprinten op gewenste groote.
2. Dan een gumpaste worst uitrollen die in puntjes uitloopt.
3. Worst in de gewenste vorm maken door deze op het uitgeprinte voorbeeld te leggen. "vast-lijmen" waar nodig. (bijv bij de krulletjes of in het midden bij de "3")
4. even vasthouden in de juiste vorm tot t hard genoeg is geworden
5. Ik heb ze vastgezet met icing. (je kan er ook sateprikkers indoen, maar dan moet je wel heeeeeul snel zijn voor het te hard wordt. )Groetjes
Brenda
Héél erg bedankt hoor, ik ga het eens proberen)))))
Mooie vrolijke taart heb je gemaakt.

Heel mooi gedaan 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kleurrijke taart voor een 30 jarige!