Onderwerp: Hulp gevraagd bij ontwerp bruidstaart
Wellicht komt dit een beetje vreemd over, maar het eerste ontwerp vind ik zelf zo ongelooflijk slecht ontwerp om als bruidtaart door te laten gaan dat ik nu jullie hulp nodig heb.
Het gaat om een 30 pers. taart. In de taart moet de Britse, Italiaanse en Nederlandse vlag terug komen. (Hij is Brits, Zij is half NL en half Italiaans)
In eerste instantie werd me gevraagd om een halve taart met de Britse vlag te bekleden en de andere helft met de Italiaanse en Nederlandse vlag.
Ikzelf zou dit niet willen op mijn bruiloft. Omdat het bruidspaar niet zelf de taart heeft besteld en ze geen idee hebben wat hen te wachten staat wil ik eigenlijk heel erg graag met een ander ontwerp komen en dit voorstellen aan de besteller. De besteller is een goede bekende van me, dus dat scheelt ook wel met het melden van goh zal je niet dit of dit doen.
Het is helaas zo dat ik ivm veel migraine en ziekte ik niet kan komen tot een goed ontwerp.
Ik wil voor dit bruidspaar een mooie taart maken waarin de vlaggen centraal staan maar niet de gehele taart beslaan.
Hopelijk is er iemand die mij over de rand kan trekken en met me mee wilt denken.
Alvast bedankt.
Veel liefs.
OF http://www.facebook.com/taartmonster We bestaan 1 jaar, check onze aanbieding!