Re: Heeeeel lang geleden, sorry!!!
Wauw, stuk voor stuk pareltjes!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Heeeeel lang geleden, sorry!!!
Wauw, stuk voor stuk pareltjes!
Echt jammer dat je in NL woont, anders had ik al lang op workshop gekomen !!!
Prachtige taarten Peggy 
Als het dan wat langer geleden is, hebben wij des te meer om van te genieten. Geweldige taarten weer! Super 
Niet te geloven wat een prachtige taarten....ik blijf maar kijken....ze zijn allemaal geweldig

Geweldig!
Klopt het dat een aantal taarten verse bloemen/bloemstukjes hebben? Is erg mooi, maar als het suikerbloemen zijn, dan zou ik heeeeel graag weten hoe je die gemaakt hebt.
Ze zijn weer geweldig!
ze zijn allemaal prachtig maar ik vind die scheve standaard toch wel eng hoor!
Ik kan niets anders uitbrengen dan: wauw!!
Zucht die zijn mooi.
Hoe heb je die staande cirkel gemaakt bij taart nr 12? Dat ziet er echt zo gaaf uit.
I like U 2! ( de taarten natuurlijk)
ze zijn allemaal prachtig maar ik vind die scheve standaard toch wel eng hoor!
Is echt niet eng.... staat heel erg stevig hoor!!!
Geweldig!
Klopt het dat een aantal taarten verse bloemen/bloemstukjes hebben? Is erg mooi, maar als het suikerbloemen zijn, dan zou ik heeeeel graag weten hoe je die gemaakt hebt.
Klopt, de verse bloemen zijn met flower spikes in de taart bevestigd...
Wat een lieve en mooie reacties.... bedankt allemaal!!!
Inderdaad weer mooie taarten!!!
Wat ik bij jou taarten altijd zo mooi vind is dat ze stuk voor stuk 1 geheel zijn. Ik bedoel...de taarten (en de kleuren) komen mooi samen in de stapels terwijl ze toch verschillend zijn, maar als geheel dus
.
Geweldig weer, wat een mooie strakke taarten. Die met die uiltjes is zo leuk en origineel! 
Inderdaad weer mooie taarten!!!
Wat ik bij jou taarten altijd zo mooi vind is dat ze stuk voor stuk 1 geheel zijn. Ik bedoel...de taarten (en de kleuren) komen mooi samen in de stapels terwijl ze toch verschillend zijn, maar als geheel dus.
Wat een mooie omschrijving.... fijn om te lezen. Bedankt!!!
Wauw, wat een geweldige taarten!
..........................................................................Sprakeloos
echt nie normaal zo mooi gewoon en echt allemaal stuk voor stuk
prachtig

Heeeeeel mooi allemaal, maar ik ben echt helemaal verliefd op die uiltjes taart!
Wauw MOOI
Wat een geweldige taarten!
Woow! Stuk voor stuk plaatjes 
Prachtig, weer geweldig, zoals altijd....
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Heeeeel lang geleden, sorry!!!