1

Onderwerp: Creatieve, meedenkende en behulpzaame forumleden gezocht...

Hey Allemaal,

Ik zal mezelf eerst even voorstellen. Ik ben Inge, ik ben 23 jaar en ik kom uit Brabant. Ik ben al een paar jaar actief met taarten maken vooral voor mezelf, familie en vrienden.

Nu wil ik toch een stap verder gaan en hierin mijn eigen bedrijfje gaan starten. Ik wil taarten, cupcakes, cakelets, koekjes etc. gaan maken in opdracht maar ook workshops en kinderfeestjes gaan geven.

Nu ben ik op zich al een aardig eindje op weg, alleen blijft er nog steeds een hele lastige vraag steeds door mijn hoofd spoken. En ik heb er zelf al heel veel over nagedacht maar ik heb nog niet HET idee gekregen. Dus vandaar nu ook mijn vraag om jullie hulp.

Hebben jullie een leuke en originele naam voor mijn bedrijfje? Diegene die mij hiermee uit de brand kan helpen en de naam verzint die ik uiteindelijke ook kan gaan gebruiken mag gratis een dagworkshop komen volgen bij mij.

Ik hoop op leuke reacties en ik bedank jullie alvast heel hartelijk voor jullie hulp!!

Groetjes Inge

2

Re: Creatieve, meedenkende en behulpzaame forumleden gezocht...

Hoi Inge,

Welkom op het forum! Helaas sta je in de verkeerde rubriek en dus loop je kans minder reacties te krijgen. Ik ga je daarom even melden zodat de moderators je berichtje kunnen verplaatsen.
Waar denk je trouwens zelf een beetje aan? Wil je er iets met taarten of cupcakes in? Of wil je dat jouw naam er in terug komt?

Je vindt mijn taarten ook op Facebook: https://www.facebook.com/bakkriebels/
Wat meer lezen bij mijn baksels? http://bakkriebels.nl/

3

Ik ben daarin heel vrij, er is niets goed of fout. Mijn eigen naam mag erin voorkomen maar dat hoeft niet. En ik wil een naam waarbij je een idee hebt wat ik doe maar die niet beperkend is, dus als er bijv cupcakes in voorkomt moet het niet zo zijn dat het overkomt alsof ik alleen cupcakes maak want ik doe nog veel meer. In ieder geval alvast super bedankt voor het meedenken en ook bedankt dat je hebt gevraagd om het in een andere rubriek te laten plaatsen. Zoals ik al zei, ik ben nog redelijk nieuw hier en ken nog lang niet alle rubrieken!

Groetjes Inge

4

Welkom Inge!

Ik moest meteen denken aan "Zoete d'Inge"  :D  Of met een -n erachter, kan ook natuurlijk, maar ik vond het juist wel leuk dat je dan twee woorden hebt die op een -e eindigen en dat je naam er duidelijk in naar voren komt. Succes met alles!

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

5

Maakt niet uit hoor! We helpen je met elkaar een handje en dan komen we er wel. En misschien kan je even de Sticky bovenaan de diverse rubrieken lezen dat helpt ook al een heel eind op weg.

Oh... Krystle die zou ik inderdaad geweldig vinden! Klinkt lekker zoet en origineel!

Je vindt mijn taarten ook op Facebook: https://www.facebook.com/bakkriebels/
Wat meer lezen bij mijn baksels? http://bakkriebels.nl/

Ik dacht aan iets van ingemaakt of zo, maar zoete dingen is ook leuk :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

7

Ik lees 'Zoete d'Inge' en denk meteen: wauw!!! Leuke naam! Je eigen naam zit erin, hij verwijst naar het product, is origineel en er zit een vleugje Brabantse gezelligheid in. Ik vind hem top!

8

Woohoo! Ik ga door voor de gratis dagworkshop!  :+  :lol:

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

9

ja Krystle.. geweldig!! Ik vind het erg goed klinken!

10

[MOVE] -> rubriek WWW

11

Ik denk wel dat je op moet passen dat je je naam in schrijftaal niet te lastig maakt (met apostrofs en een letter missen waar je 'm wel verwacht enzo) t.o.v. spreektaal .. dan vinden mensen je zo moeilijk via internet en anderen kanalen.

Maar Zoete Dingen vind ik zowiezo wel een leuke naam .... of Soete Dingen (maak het een beetje oud NL-achtigs) ...

http://www.facebook.com/TQofPops
I'm not insane, I'm mentally hilarious

12

Suuske schreef:

Ik denk wel dat je op moet passen dat je je naam in schrijftaal niet te lastig maakt (met apostrofs en een letter missen waar je 'm wel verwacht enzo) t.o.v. spreektaal .. dan vinden mensen je zo moeilijk via internet en anderen kanalen.

Maar Zoete Dingen vind ik zowiezo wel een leuke naam .... of Soete Dingen (maak het een beetje oud NL-achtigs) ...

Als je dan met een 's' doet, zit je met hetzelfde probleem als dat jij aanhaalt. Je kan gerust Zoete d'Inge doen en dan de website zoetedinge.nl o.i.d. claimen.

13

Krystle schreef:

Welkom Inge!

Ik moest meteen denken aan "Zoete d'Inge"  :D  Of met een -n erachter, kan ook natuurlijk, maar ik vond het juist wel leuk dat je dan twee woorden hebt die op een -e eindigen en dat je naam er duidelijk in naar voren komt. Succes met alles!

Ik vind het een geniale vondst!!! :Y  :thumb:

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

ik vind het ook een leuk idee inderdaad :D

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

15

Leuke naam. Je kunt hem ook zo schrijven: zoete d'INGE of
andersom ZOETE D'inge

16

Ik ben heel benieuwd wat Inge er zelf van vindt  :)

17

Ahhh ik lees even mee!!
Wij zijn ook op zoek naar een naam!
Het is zooooo lastig!
Dus als iemand iets leuks voor ons weet?? (zal gaan nadenken over een beloning haha)

18

Wat een geweldige naam!!!!

19

Annemiek90 schreef:

Ahhh ik lees even mee!!
Wij zijn ook op zoek naar een naam!
Het is zooooo lastig!
Dus als iemand iets leuks voor ons weet?? (zal gaan nadenken over een beloning haha)

Hihi! Misschien kun je iets meer vertellen over jullie? Dat denkt makkelijker mee :)

20

Volgens mij is Inge met vakantie......en Krystle...als ik ooit wat voor naam nodig heb, zal ik als eerste aan jou denken!! :thumb:
(Ik vind je kei-goed!)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

21

Bedankt voor het meedenken alvast!! Ik vind je naam leuk Krystle... Ik moet alleen nog even kijken of dit allemaal kan en mag en of ik wel aan alle regeltjes voldoe voordat alles helemaal definitief wordt. Uiteraard zal ik het dan aan jullie laten weten!

Groetjes Inge

22

Annelies schreef:

Volgens mij is Inge met vakantie......en Krystle...als ik ooit wat voor naam nodig heb, zal ik als eerste aan jou denken!! :thumb:
(Ik vind je kei-goed!)

Haha, dank je wel! Ennuh... kom maar door!  :lol:

@ Inge, ik ben benieuwd!