Onderwerp: mijn eerste parade van de eerste taartjes
dit zijn mijn eerste taarten met marsepein die ik gemaakt heb (vanaf februarie dit jaar).
nadat ik zoveel mooie taarten hier en op internet had gezien,
dacht ik dat wil ik ook wel eens proberen! spulletjes gehaald en aan de slag, een cars taart voor ons zoontje, dat was nog een klus, maar al zeg ik het zelf goed gelukt.
gevuld met aardbeienjam en slagroom, daar heb ik tot nu toe alle taarten wel mee gevuld, een paar taartjes heb ik ook met zwitse room gevult.
taart1:
taart2:
een restjes taart zeg maar gevult met chocomouse, was er zelf niet zo tevreden over.
taart3:
de verjaardags taart voor ons dochtertje met geboetseerde nijn, was zo trots

taart4:
lief he!
taart5:
de verjaardags taart voor mijn man, daar had ik me ook weer flink op verkeken wat een werk het was, maar hij was optijd af. vulling slagroom en jam.
taart6:
eerste tandje van ons dochtertje was door, simpel taartje maar ik vind hem wel leuk.
taart7:
taart gevult met zwitserseroom aardbeien en jam, bovenop aardbeien en druivjes er om heen chocolade stokjes.
taart8:
choco biscuit bodem gevult met zwitserse room en jam slagroom, bovenop marsepein aan de zijkant noga nootjes.
taart9:
taart10:
een bedankje voor de buurman voor het maken van de computer.
drie laags, jam/slagroom, botercreme, jam/slagroom.

nog een lekkere appeltaart
zo een lange parade, hopelijk vonden jullie het leuk om te zien en tips en ideen zijn altijd welkom.

haha