Onderwerp: herfstcupcakes
Wat blijft het toch leuk om cupcakes in een herfstthema te maken. Deze waren voor mijn collega.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » herfstcupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat blijft het toch leuk om cupcakes in een herfstthema te maken. Deze waren voor mijn collega.

ooh wat zijn ze lief!
wat zijn ze lief 
Leuk en dat muisje uit de pompoen! Cute!
wat zijn ze mooi!!!!
Heb je dat allemaal uit de hand gemaakt? of heb je ook nog mal oid gebruikt?
Wat is je tip om zo mooi rechte cc aansluitende cc bakjes te krijgen? en te houden? (versier je ze dezelfde dag als je ze bakt?)
Zo schattig!!!
Enige cupcakes!
Dank voor de reacties!
@lobke77 ja ze zijn allemaal uit de hand gemaakt op basis van foto's die ik op internet gezien heb. Alleen de blaadjes zijn met een uitsteker gemaakt.
Ik heb geen echte tip voor je omtrent het rechte/aansluitende.
Ik lees wel eens dat er baksters zijn die een plaat op de cupcakes leggen zodra ze de oven uitkomen. Misschien is dat iets voor je?
Bij mij komen ze eigenlijk 9 van de 10x goed uit de oven (gebruik zelf altijd de functie boven & onderwarmte). En als ik ze echt strak wil hebben doe ik ongeveer 33 gram mix in de cupjes.
Dank voor de reacties!
@lobke77 ja ze zijn allemaal uit de hand gemaakt op basis van foto's die ik op internet gezien heb. Alleen de blaadjes zijn met een uitsteker gemaakt.
Ik heb geen echte tip voor je omtrent het rechte/aansluitende.
Ik lees wel eens dat er baksters zijn die een plaat op de cupcakes leggen zodra ze de oven uitkomen. Misschien is dat iets voor je?Bij mij komen ze eigenlijk 9 van de 10x goed uit de oven (gebruik zelf altijd de functie boven & onderwarmte). En als ik ze echt strak wil hebben doe ik ongeveer 33 gram mix in de cupjes.
Super zo van internet afgekeken!!!!
Welk merk cc bakjes gebruik je?
Wat leuk!! En dat muisje uit de pompoen! Geweldig!
Welk merk cc bakjes gebruik je?
Ik gebruik geen specifiek merk. Het is net wat ik nodig heb en waar ik ze tegenkom (een taartenwinkel, hema, xenos, dr oetker, euroland, action etc)
wat zijn ze leuk zeg
Ooohw die zijn echt super leuk!!!! 
Schattig! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » herfstcupcakes