1

Onderwerp: heeeeelp ,, wie weet nog snel een vulling makkelijk met aardbeien

hallo dames,, pff heb een probleem, ik heb vanavond de aarbeien moushe geprobeert van het forum hier, maar ik krijg het maar niet dik en stijf,
heeft iemand nog een makkelijk snel recept en een goeie handlijding zodat ik die nog snel kan maken>
heb nog verse aardbeien ,, room. gelatine, enz enz

heeeelllppp

Re: heeeeelp ,, wie weet nog snel een vulling makkelijk met aardbeien

uh... gewoon slagroom.
vind ik altijd wel lekker iig.

succes!

lees net het recept, neem aan dat je de tips van punt drie al hebt geprobeerd. hoelang heb je de mousse de tijd gegeven om op te stijven, dat heeft ook wel even nodig. je zou het proces evt ook nog kunnen versnellen door de mousse in kleinere (dunnere laag) bakjes te verdelen. hoe hoger de mousse hoe langer het duurt voor het midden ook is opgestijfd.

nogmaals succes!

4

heb het in kleine schaaldjes verdeeld hopen dat het als nog stevig word, pff wat balen anders

hopelijk werkt het! het is een heerlijke vulling!

6

het is tot nu toe wel iets dikker maar kan er geen pieken van trekken,, ik zou wel graag de taart al willen vullen, alleen betwijfel het  het smaakt wel heerlijk,, maar betwijfel of het wel hard word dan , als ik hem ook nog een nacht in de vriezer zet of het goed zal gaan

7 Laatst bewerkt door Carien (17-10-2012 21:35)

niet in de vriezer zetten :nooo
Duurt echt een tijd voordat het opstijft. Als je persé nu verder wilt: goede dijkjes spuiten en daar de mousse indoen.
Zonder druk afsmeren en dan in de koelkast en morgen bekleden enz

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

Heb ik ook wel gedaan en dat gaat echt goed. Morgenochtend zijn de lagen stijf :Y (mits je je aan het recept hebt gehouden natuurlijk)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

we gaan het gewoon proberen,  ben namelijk een stapeltaart aan maken 3 hoog, en de middelste moet aarbeien vulling in,,  en de boven ste chocolade,  dus ben ondertussen met de bovenste maar bezig gegaan ,, ,, maar ga straks de aarbei vulling er gewoon tussen doen,, mocht het niet goed gaan dan morgen maar heel snel een nieuwe middelste bakken, (moet vrijdag klaar zijn, wou hem morgen avond al klaar hebben  is voor mijn schoonzus

is het nog gelukt?