1 Laatst bewerkt door kweenie (18-10-2012 21:42)

Onderwerp: Sarah Kay............wie kent ze nog??

De tekeningen van Anton Pieck en Sarah Kay heb ik altijd al prachtig gevonden. Toen een mede-forumlid mij een heleboel geweldig leuke plaatjes toestuurde om te kunnen schilderen, zat deze er van Sarah Kay ook tussen.
Het heeft even geduurd omdat ik even aan het boetseren geweest ben,want dat leek me ook heel erg leuk om te doen.
Nu toch weer schilderen. Ik blijf dat toch ook wel erg leuk vinden.

Komt ze: "Aan de grote schoonmaak" ;)

Taartje (20 cm) gevuld met kersenvlaaivulling, frambozenmouse/lemoncurd-dream en aangevette slagroom met crispie balletjes. 

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CEN3QB7E-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VFOZVSRG-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HSADBER3-D.jpg

En de schets:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-47WFNK4M-D.jpg

Re: Sarah Kay............wie kent ze nog??

jaaa die ken ik nog!!! Wat mooi!!!! Gooi een beetje van dat talent deze kant op!

* vanaf de maan gezien zijn we allemaal even groot *
Facebook

3 Laatst bewerkt door carol (11-11-2012 17:26)

whahahah weer zo;n gave  :/  en ik ben nog ALTIJD fan van Sarah Kay en Holly Hobby ik heb heel wat geboorte tegeltjes gemaakt-geverft  :/  :/   ja en op taart lukt 't me voor geen meter  :grr:   ben SJALOERS  ;)
toppy hoor  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:
taartgroetjesss Carla

4

Heel mooi! Echt superschattig!!

5

Wauw wat gaaaaaf!! :)

De nieuwe Trigger Arrow --> www.triggercars.eu www.facebook.com/triggercars
Mijn mooi verzameling sneeuwbalbolletjes --> www.facebook.com/sneeuwbalbolletjes

6

Ik ken haar nog en wat een lieffie heb je ervan gemaakt. Je kunt schitterend schilderen en je taart past er ook prima bij.

Tieneke

7

Dank je wel allemaal  :)

8

geweldig gedaan
wat een kunstwerk.

ik had vroeger (hij moet nog ergens op zolder staan)
het thee serviesje er van.

9

jaaaaa leuk

ik had van alles en nog wat van holly hobby

maar wat een mooie taart heb je gemaakt zeg  :thumb: top

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

10

Gaaaaaffffffffffff .... heb er vroeger een kleurboek van gehad was daar zo zuinig op :lol: zo mooi geweldige herinnering

en een super taartje dank je wel voor het showen :thumb:  :thumb:  :thumb:

Lieve groetjes van Nicole

11

Wauw.....en ja natuurlijk Sarah Kay.....gillen slaapkamer van mij hing vol ermee en ook etui's,potloden je kon het zo gek niet bedenken,maar ik dwaal af.Jee wat kan jij goed schilderen,hoe krijg je het er zo goed dekkend op???
Ik ga nog ff je taartje bewonderen.....enig!!!!! :thumb:

12

Echt heel gaaf en wat zou ik er graag nog een keer een kleurboek van willen hebben, die van tegenwoordig zijn qua tekeningen niks vergeleken bij deze plaatjes.

Geweldig geschilderd

13

Oooh wat een drollie!!!
En wat kun jij schilderen zeg. Dat zou ik ook zo graag willen kunnen.

14

Owwww gaaf!!!

Toch een vraagje voor je:  hoe krijg je in hemelsnaam die tekening er zo mooi op???

Echt super hoor!!!

gr lon

15

Heel heel knap gemaakt! Respect hoor

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

16

In 1woord GEWELDIG

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

17

fluppyduck schreef:

Owwww gaaf!!!

Toch een vraagje voor je:  hoe krijg je in hemelsnaam die tekening er zo mooi op???

Echt super hoor!!!

Dank je voor je fijne reactie.
Ik neem een stuk fondant waar ik plastic folie overheen leg. Dan leg ik daar de kleurplaat op en trek voorzichtig wat hoofdlijnen over met een pennetje. Als je dat gedaan hebt, zie je al een klein beetje wat lijntjes in het fondant. Daarna ga ik met een foodpen de schets verder aftekenen en de details aanbrengen. Daar zit dan wel het meeste werk in, maar zó gaaf om te doen. Als de tekening dan ook nog eens goed gelukt is, kan het schilderen beginnen.

18

Geweldig!!!
Bij de action heb je ook van die boekjes voor 3d kaartjes maken van sarah kay.. Geweldig!

Maar wat kan je dit goed, zo verven op de taart! SUper! :thumb:

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

19

Wauww!! Geweldig!!

Wat voor producten gebruik je om het plaatje mee in te kleuren? En wat voor penseel?

20

Prachtig!!!!!!

21

super mooi getekend en geverfd!

ongelooflijk! wat een kunstwerk, echt prachtig! ik word er ook helemaal nostalgisch van...  :)

23

CarolMaylyn schreef:

Wauww!! Geweldig!!

Wat voor producten gebruik je om het plaatje mee in te kleuren? En wat voor penseel?

Dank je voor je reactie. :)
Ik heb deze keer gebruik gemaakt van de kleurgel die je ook gebruikt voor het kleuren van de fondant. Ik verdun dat met een beetje water. Pas op dat je niet teveel water pakt want dan "smelt"de fondant en dat is zonde van al het werk. :s

24

kweenie schreef:
fluppyduck schreef:

Owwww gaaf!!!

Echt super hoor!!!

Dank je voor je fijne reactie.
Ik neem een stuk fondant waar ik plastic folie overheen leg. Dan leg ik daar de kleurplaat op en trek voorzichtig wat hoofdlijnen over met een pennetje. Als je dat gedaan hebt, zie je al een klein beetje wat lijntjes in het fondant. Daarna ga ik met een foodpen de schets verder aftekenen en de details aanbrengen. Daar zit dan wel het meeste werk in, maar zó gaaf om te doen. Als de tekening dan ook nog eens goed gelukt is, kan het schilderen beginnen.

Thanks voor je antwoord en echt super mooi gedaan !!!

gr lon

25

pollewoppeke schreef:

jaaa die ken ik nog!!! Wat mooi!!!! Gooi een beetje van dat talent deze kant op!

:lol:  :lol:  Bij deze dan!