Re: de goudreinetten zijn weer in het land dus.....
Ziet er zalig uit, om spontaan zin in te krijgen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » de goudreinetten zijn weer in het land dus.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ziet er zalig uit, om spontaan zin in te krijgen
Ik heb vandaag de appelcupcakes gemaakt.
Nu heb ik ook het victoriabeslag gemaakt.
Misschien dat ik heel blond ben, maar hoe krijg ik het beslag nu op mijn cupcakes zonder dat het er vanaf valt als je het papier eraf haalt?
Ik heb al gedacht aan botercreme onder het beslag. Maar ik vind botercreme zelf echt niet lekker.
Misschien dat ik heel blond ben, maar hoe krijg ik het beslag nu op mijn cupcakes zonder dat het er vanaf valt als je het papier eraf haalt?
Ik heb al gedacht aan botercreme onder het beslag. Maar ik vind botercreme zelf echt niet lekker.
je moet het kruimeldeeg of victoria beslag op het ongebakken beslag leggen en alles in een keer afbakken
dan zit het zeg maar vast aan de cake
Kijk daar had ik nog niet aan gedacht. haha
Dus toch blond.
Bedankt voor je reactie.
O ja, en ze zijn heerlijk.
Kijk daar had ik nog niet aan gedacht. haha
Dus toch blond.
Bedankt voor je reactie.
O ja, en ze zijn heerlijk.

Als noodgeval
Doe wat slagroom op de cupcakes en dan het victoriabeslag. Moet smaken 
Dat heb ik uiteindelijk ook gedaan bij deze cupcakes.
Het was inderdaad ook lekker. 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » de goudreinetten zijn weer in het land dus.....