1

Onderwerp: [FEEDBACK] Mijn 1e stapeltaart is ook mijn 1e opdracht!

Mijn eerste opdracht, voor een 3 in 1 viering, 2 verjaardagen en 5jaar huwelijk.
De wensen waren er moet rood en een zebra print in.
De kleinste is chocobiscuit met aardbeienjam en bbr gevuld, de onderste naturelbiscuit met abrikozenjam en bbr.
De rode taart heb ik willen inprinten met een houtprint, maar dat is niet goed genoeg gelukt (5 jaar is houten huwelijk). Ik zou daar wel tips voor willen, hoe druk je een relief matje als de marsepein al op de taart ligt? Met mijn diamondcutter gaat dat beter...
Verder heb ik wat glitters en dust gebruikt ook voor het eerst.
Is in totaal nu denk ik mijn 15e taart of zo, doe het nu een maand of tien, ben benieuwd naar reacties en feedback!!

http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/76239_4908459909154_977641360_n.jpg
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/580242_4908459069133_1565798770_n.jpg

2

Re: [FEEDBACK] Mijn 1e stapeltaart is ook mijn 1e opdracht!

Leuke taart!
Je vraagt feedback: vind de zebraprint wat hoekig en grof (zit er poedersuiker bovenop, of is dat de glans van de flitser?
Ik had de tekst op de zijkant gedaan, maar dat is vast niet gedaan vanwege de "mislukte" houtprint.
Was je taart helemaal stijf (botercreme hard geworden in de koelkast) voor je de print erin drukte? Dat werkt het makkelijkst denk ik.
Verder vind ik m mooi strak en zeker je bovenste taart is lekker hoog  :thumb:

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

3

misschien leuk voor de volgende keer: Leg de zwarte strepen op het witte en rol hier even overheen. Dan lijkt het net echt zebra print! ipv dat het er zo bovenop ligt.

Verder een erg mooie taart!

Lust zelf geen marsepein.. *schaam*

4

bedankt voor de tips tot zover! Vooral de inrol-tip voor de zebraprint een goeie,
ik heb dat niet aangedurfd zwart op wit te leggen voordat ik de hele boel een paar daagjes moest invriezen ivm mijn planning met werk en mamadagen...