1

Onderwerp: Judo taart voor een tweeling.

http://i1135.photobucket.com/albums/m624/Jolanda_Vermeulen-Klip/2012-09-21112617.jpg

Beide mannen zijn net begonnen met judo dus witte band met rode slip.

Heb wat inspiratie van het www gepikt. Ben er zelf erg tevrede mee, en de jongen waren er erg blij mee.

Bedankt voor het kijken.

2

Re: Judo taart voor een tweeling.

Leuk!

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

3

Leuk gedaan

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

4

Leuke taart

Maar als je begint is hij helemaal wit en daarna krijg je een gele slip.
Ik weet niet of je het "zomaar" hebt gedaan, of wil en kan je hem nog veranderen?

Gr Mirella

5

Ik vind m hartstikke leuk!

Als ik mijn ongevraagde feedback/ tip mag geven?
Een rode slip bestaat niet in het judo..
Je begint met een witte band en na een examen eventueel een slip erbij: de volgorde van laag naar hoog is
geel, oranje, groen, blauw, bruin en dan weer een volgende band.

Lees dat je de taart al hebt gegeven en dat de ontvangers er blij mee waren, dus helemaal goed.  :thumb:
Weetje voor de volgende keer  ;)

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

6

Eigenlijk bestaat de rode slip wel. Deze wordt vaak gedragen door beginnende judoka's tot 12 jaar. De band wordt omgeruil als de judoka examen heeft gedaan in het vallen op de grond. Dus hun val breken.........echter wordt deze slip maar bij weinig verenigingen gedragen en begint het kind gewoon met de witte band!

Ik vind het een mooie strakke taart! De kinderen waren er vast heel blij mee:-)

7

twinstwins schreef:

Eigenlijk bestaat de rode slip wel. Deze wordt vaak gedragen door beginnende judoka's tot 12 jaar. De band wordt omgeruil als de judoka examen heeft gedaan in het vallen op de grond. Dus hun val breken.........echter wordt deze slip maar bij weinig verenigingen gedragen en begint het kind gewoon met de witte band!

Ik vind het een mooie strakke taart! De kinderen waren er vast heel blij mee:-)

Nou... Heb ik ook weer wat geleerd! Hahaha  :thumb:

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

8

mijn kinderen begonnen ook met een rode band (hele band dus, ipv slip). Zo konden andere kinderen zien dat ze nog niet goed konden vallen en dat ze dus voorzichtig moesten zijn met de beginnelingen :)

Hartstikke leuke taart :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

Oke, dat wist ik dus ook niet.
Zo zie je maar nooit te oud om te leren.

Gr Mirella

hmm ik heb nooit een rode band gehad.. en ik trainde bij cris de korte en mark huizinga.. :think:

maar leuk is hij wel  :Y

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

11

Bedankt voor de feedback.

Deze kinderen hadden echt een witte band met een rode slip. Dit was op verzoek van de moeder.

Maar ik ga het wel opslaan, dit zijn de handige weetjes.

12 Laatst bewerkt door MamaSan (15-10-2012 20:34)

Sommige sportscholen hebben idd. een witte band met rode slipjes voor beginnende judokaatjes, zodat andere kindjes weten dat ze voorzichtig moeten zijn, zo ook bij ons op de sportschool  :Y. Het klopt echt  ;)! Leuke taart hoor!

13

Mooi en origineel.