1

Onderwerp: Mijn eerste opdracht voor prinsje én prinsesje

Als eerste opdracht mocht ik een taart maken voor het zoontje en het dochtertje van vrienden. Broertje (2) en zusje (6) vieren hun verjaardag tegelijk, dus het moest niet te meisjesachtig en niet te jongensachtig worden. Ik heb de kans aangegrepen om eens een keer een kroontje te maken. Mijn eerste kroontje viel na een paar dagen helemaal uit elkaar. Verkeerde fondant en geen tylose gebruikt, stom stom stom  :( . Maar de tweede was gelukkig wel goed gelukt! Er zitten er glitters op de taart, al kun je dat op de foto niet goed zien.
Het is trouwens een 20 cm naturel biscuit, gevuld met een laag aardbeikwarktaart, een laag aardbeienjam en een laag slagroom.
Bedankt voor het kijken en ik zou het erg leuk vinden als je een reactie achterlaat!

http://1.bp.blogspot.com/-RTXqNp58tRY/UHhf9OxszJI/AAAAAAAACGs/09iKPaEOpsw/s1600/Desktop7.jpg

2

Re: Mijn eerste opdracht voor prinsje én prinsesje

Ziet er goed uit!  :thumb:

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

Vrolijk taartje!

* vanaf de maan gezien zijn we allemaal even groot *
Facebook

4

Leuk geworden. En missie geslaagd: hij is niet té meisjeachtig en niet té jongensachtig. :thumb:

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

5

Bianca1969 schreef:

Leuk geworden. En missie geslaagd: hij is niet té meisjeachtig en niet té jongensachtig. :thumb:

precies :Y  knap bedacht :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

bedankt voor jullie leuke reacties! ik was ook zo blij dat ie gelukt was. toch eng, voor een ander en zeker de eerste keer!

7

Ik vind het een heel mooie taart! En je missie is geslaagd want hij is voor zowel een jongen als een meisje erg leuk. Hoe heb je die mooie letters gemaakt ?

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt. :)

8

wsteh schreef:

Ik vind het een heel mooie taart! En je missie is geslaagd want hij is voor zowel een jongen als een meisje erg leuk. Hoe heb je die mooie letters gemaakt ?

bedankt voor het compliment! ik vind de letters zelf ook erg mooi. ik weet niet van welk merk ze zijn, maar als je googelt op Alphabetical biscuit cutter vind je ze wel.

9

Mooie taart hoor. Leuke oplossing!  :thumb:

10

mooie taart  :thumb: