1

Onderwerp: Mijn allereerste fondanttaart!!

Mijn allereerste fondanttaart. Vulling: monchou met bastognekruimels en kersenvlaaivulling.. Heeeeeeerlijk!! Ik vind hem best goed gelukt voor de eerste keer en ook de fondant vind ik best goed gelukt alleen kreeg ik de vouwtjes aan de zijkanten niet goed glad..
Wat vinden jullie er van??

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/c67.0.403.403/p403x403/190355_539456896067658_76568926_n.jpg

2

Re: Mijn allereerste fondanttaart!!

mooi geluikt,die randjes van zelf komen goed hoor hoe meer je maken hoe beter wordt je :thumb:

3

Ik vind hem heel mooi voor een eerste keer en idd die randjes leer je vanzelf! Een tip, ik heb veel aan filmpjes gehad die op YouTube staan. Ik zou zeggen: op naar de volgende!  :Y

4

Heel erg leuk. Ook mooie roosjes. Je weet nu dat je taarten er alleen maar beter op zullen worden, dus veel oefenen en met die randjes komt het echt wel goed

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

5

goed gedaank voor de eerste keer

ziet er leuk uit

gr trien

6

Dankjulliewel!! Ik vind het heel leuk om te doen dus er gaan er zeker meer komen!

7 Laatst bewerkt door IreneHubers (14-10-2012 17:49)

Vind hem heel mooi geworden! Toen ik begon had ik ook van die randen, maar dat komt vanzelf goed! Maak er zeker meer :)

8

Mooie taart, zeker voor een eerste keer, mooie roosjes ook :thumb:
En de randjes, gewoon blijven oefenen desnoods een paar keer op een dummy, komt vanzelf wel.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.