Onderwerp: ananastaart,ariel, verjaardag, paard, boeket, vaderdag, perentaart
Ben een tijd niet meer op het forum geweest dus maar een hele verzameling van taarten die ik van de zomer heb gebakken.
Een op de kop gebakken ananastaart met speculaascake.
Melktaart (net zoiets als een cheesecake maar dan met melk gemaakt)
Ariel gemaakt voor mijn achter-achternichtje. Overdag naar taart en trends geweest en s'avonds deze taart gemaakt. zodat deze de volgende morgen afgeleverd kon worden. Gevuld met aardbeienkwarkmousse en aarbeienjam.
Voor mijn verjaardag om te trakteren.
Wat iedereen lekker vind bij ons is een citroencake gevuld met aardbeienkwarkmousse en aardbeienjam, afgesmeerd met een vanillebotercreme en bekleed met marsepein. De bloem komt uit de mjam van van de zomer maar heb ik een beetje aangepast naar eigen idee en verder is de taart opgespoten met roze botercreme.
Chocoladebrownie gevuld met pure chocolademousse en afgesmeerd met ganache, de bloem net zo gemaakt als de taart hierboven.
Slagroomtaart met zelfgemaakte chocolaatjes. 
Paardentaart gemaat voor het buurmeisje met daarbij cupcakes (deze staan in de cupcakeparade)
Vaderdag taart gemaakt voor mijn man en mijn vader.
Hiermee mee gedaan aan de prijsvraag van 24 Kitchen voor kaarten van taart en trends en heb 2 kaarten gewonnen.
En als laatste even heel wat anders.
Een hartige perentaart met griesmeel en blauwe schimmelkaas een heerlijke maar bijzondere maaltijdtaart.
Voor de cupecakes en botje kijk op:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2127271247