Onderwerp: wat een contrast (tevreden-niet tevreden) Lang Verhaal :)
hai allemaal,
2 taarten dit weekend dus lekker bezig geweest, maar man o man wat een contrast..
de eerste een kinderboerderij taart was echt een feest om te maken.. bleef bezig.. ben voor t eerst tevreden over een taart geloof ik.
de tweede was voor mijn moeder, dus dan kan ik altijd aan de experimenteer. Ik wilde een scheef gestapelde stapel maken.. Nah.. hier begon t al..Murphy;s taart.. eerst vergat ik een gat in mn cakeboard te maken..dus taart er weer af en alsnog een gat maken ( zonder boormachine want die accu was natyuurlijk weer leeg) Piepschuim in stukken laten snijden .. toch maar helemaal in fondant bekleed, dus inclusief bodem ( t leek me anders niet zo heel voedselveilig)
Gisteren avond laat ( net terug van een verjaardag) aan de dummie begonnen.. hmzz.. die lukte niet geheel... de deco die ik wilde lukte niet.. dus plan b.
dat schoot op.. echte taart gepakt..bekleed.. met RI stencilen voor de eerste keer ( nah..zelfs met hulp van de handen van vriend werd t niks) en er boven op laten glijden.. past dat stomme ding niet gemakkelijk over de dowel die ik gebruikte voor stevigheid.
Had t gat te klein gelaten terwijl ik wel gepast had van te voren.
Dus.. gewoon doorduwen ( handigggg) bleef die stomme taart gewoon rechtstaan ipv schuin zakken... toen mn handen in t hoofd geslagen..taart in de ijskast gegooid..en op de bak lekker mn frustratie gaan weg eten
( maar niet op de grond mee gegooid, omdat ik wist wie t op moest ruimen 
Vanmorgen vol frisse moed de bekleding eraf willen halen zodat ik opnieuw kon beginnen.. trek ik hem stuk..dus .. nieuwe taart.. nieuwe vulling etc etc.. Hij is nu af.. maar hmzz..dus totaal niet wat ik wilde..
Heb uiteindelijk dus 2x 15 opelkaar gezet..lintje erover.. en daar had ik ook vanaf moeten blijven,.. gewoon wit moeten laten.. maar nee.. mevrouw moest weer verven:s ... ow.. en ik zou een parelrandje maken om die ene plooi weg te werken aan de onderkant..vergeet ik t gewoon!
Sorry voor t lange verhaal
...moest de frustratie ff kwijt 
feedback en commentaar is altijd welkom:)
tevreden

niet tevreden..
bedankt voor t volhouden.. om de hele tekst door te worstelen 
groetjes Pien