Onderwerp: Dit keer zijn het er iets minder :-)
Hoihoi,
Dit keer post ik de taarten wat eerder, zodat het niet zo'n lange lijst wordt :-)
Een bruidstaart. De foto is niet zo mooi, omdat er nogal fel licht uit mijn raam kwam. Daardoor valt de zijkant weg. Maar het gaat om het idee :-) De vulling was aardbeiencrème met heel veel vers fruit: plakjes aardbeien, frambozen, blauwe bessen en rode besjes.
Hello Kitty taart
Nog een bruidstaart. Ze wilden vooral heel veel bloemen langs de zijkant. De vulling is witte chocoladecrème, een laagje knapperige witte chocolade, verse framboosjes en vlaaifruit framboos.
Deze bruidstaart was niet echt mijn ding. Het thema van de bruiloft was rood en blauwe vlinders. De bruid wist precies hoe ze de taart wilde en ik heb hem ook precies zo gemaakt. Helaas is hij niet zo strak, want het fondant begon te plakken dus ik kon er niet met m'n smoother aanzitten. Het is een chocoladecake met vanillecrème en plakjes verse aardbei
Ook dit is een bruidstaart. Het stel wilde geen bruidstaart met bloemetjes en tierelantijntjes, maar een hele vrolijke taart met strepen en stippen in de kleuren blauw, groen en roze. De vulling weet ik niet meer.
Stiekum ook nog even een gewone taart en koekjes. Hoef ik niet een apart topic te openen
Een Woezel en Pip taart. De tante van Riekele kwam hem ophalen, want haar eigen nichtje was druk met andere bestellingen. Riekele, heel erg bedankt
Ik vind dat altijd echt heel leuk!!
En nog Hello Kitty koekjes en cake pops

Bedankt voor het kijken :-)
Hartelijke groetjes!!
Bruidstaart Groningen