Re: [HOWTO] luipaardprint
heeft het loslaten niet te maken met goed uitrollen ?
Ik heb hem nog niet gemaakt, maar ga ik heel binnenkort doen (als het lukt), Hou jullie op de hoogte
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] luipaardprint
heeft het loslaten niet te maken met goed uitrollen ?
Ik heb hem nog niet gemaakt, maar ga ik heel binnenkort doen (als het lukt), Hou jullie op de hoogte
jammer doet t niet meer:(!
jammer doet t niet meer:(!
De foto's helaas niet, maar de omschrijvingen kunnen je wellicht verder helpen?
Ik zie geen how to foto's!
Ik zie geen how to foto's!
Ik heb TS gemaild met de vraag of ze de foto's nog heeft........wordt vervolgd.
Debz37 schreef:Ik heb dit nu 2 keer stap voor stap gedaan en ik krijg inderdaad een mooi printje maar krijg de lap niet mooi glad. Waar de stukjes aan elkaar gerold zijn,hecht niet goed. Dus je blijft zien dat het aan elkaar geplakt is en het laat los. Baal hier echt van want wil graag taartje bekleden hiermee. Heeft iemand tips? Kan dus steeds de hele lap weggooien want kan er niets meer mee.
Bij mij hetzelfde, stukjes laten los.
Misschien een kleine tip die ik op het internet heb gezien, maak meerdere rolletjes, niet te lang en bundel deze (in een plastic zak). duw het geheel goed aan elkaar zodat het plakt en zet dit in een nachtje in de koelkast. De volgende dag kan je er makkelijk redelijk dunne plakken van snijden die je tegen elkaar legt en uitrolt met een stuk bakpapier tussen je roller en het fondant.
ik zie geen foto's hoe kan dat???
ik zie geen foto's hoe kan dat???
Omdat haar album niet meer bestaat/toegankelijk is............
help, ik zoek deze uitleg voor een opdrachtje maar de foto's zijn verwijderd? ik snap hem niet zonder de foto's! kan iemand mij helpen?
kunnen jullie de foto's opnieuw plaatsen aub
De foto's kun je beter uploaden via www.tinypic.com en dan de 2e link kopiëren & hier plaatsen. Die blijft gewoon altijd staan, die van mijn album blijkbaar niet.. Zou ook de foto's willen zien..
kunnen jullie de foto's opnieuw plaatsen aub
Dat gaat helaas niet..............
Ik ga dit topic sluiten en later vanavond verwijderen helaas..........
Misschien helpt dit:
http://www.youtube.com/watch?v=2gNiefuKCWk
http://pinterest.com/arteveryday/polyme … tutorials/
Thanks to Djehr update start-topic met foto's
bedankt ...dat is erg leuk
Dag dames,
ben ruim een half jaar niet meer op t forum geweest... ik heb nu de foto's als het goed is op een permanent plekkje op het www gezet, hopelijk verdwijnen ze nu niet meer!
Groetjes Kaatjetaatje
Dag dames,
ben ruim een half jaar niet meer op t forum geweest... ik heb nu de foto's als het goed is op een permanent plekkje op het www gezet, hopelijk verdwijnen ze nu niet meer!
Groetjes Kaatjetaatje
thanks!
altijd handig
Bij mijn album moet je geregeld inloggen en je account bevestigen, dan blijven je foto's erop
super uitleg! zonder foto's had ik het niet gesnapt. Ben nogal blond in doen en laten.
Groetjes Karin
Bedankt!
is dit ook haalbaar als je een grote taart van 27cm doormeter wil bekleden?
Heb op u tube ook al gezien dat ze het er gewoon opschilderen...kan ik dan gewoon kleurstofpasta mengen met alcohol tot een verfje en dan schilderen?
groetjes
Super leuke how to!! Dank je wel!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] luipaardprint