Onderwerp: Mijn website, eindlijk
Hi,
Eindlijk heb ik ook mijn website...
Het is en Engels, omdat heb ik veel internationale vriendinnen en heb ik zelf gedaan.
Wat jullie denken?
Bedankt voor het kijken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Mijn website, eindlijk
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hi,
Eindlijk heb ik ook mijn website...
Het is en Engels, omdat heb ik veel internationale vriendinnen en heb ik zelf gedaan.
Wat jullie denken?
Bedankt voor het kijken
Hoi,
Het ziet er leuk uit, ik heb alleen wel een tip voor je: bij prijzen zet je eigenlijk geen prijzen, maar vraag je of de klant jou gaat bellen.
Als ik klant was, zou ik dan afhaken omdat ik toch wel meteen wil weten wat jouw prijsindicaties zijn. Dus bijv. ben je erg duur, of val je in de middenklasse en ben je betaalbaar.
Het is handig als je van de taarten een voorbeeld kunt geven en daar een prijs bij kunt vermelden.
Dus bijv. een ronde taart van 20 cm kost........euro.
Ziet er leuk uit! Maar wil toch even iets zeggen.... ik begrijp dat je veel Engelse vriendinnen heb maar ik persoonlijk zou afhaken omdat je site in het Engels is. Misschien ben ik ouderwets en het is niet omdat ik het engels niet begrijp maar denk niet dat je hier een hele grote groep mee gaat bereiken. Dan zou ik het in twee talen doen, dus Engels en Nederlands.
Mijn schoonzus is Braziliaans en die heeft een webwinkel(tje) in Braziliaanse producten. Toen ik hier op keek zag ik dat het alleen in het Portugees was. Dan bereik je ook alleen de Portugees-sprekende die in Nederland wonen. Zelf spreekt ze nog niet goed Nederlands, al is ze flink aan het leren , maar Engels
Contact
Sweet Island
Hein Smeetsstraat 26
Budel-Schoot, Nord-Brabant (Netherland)
Moet t niet zijn Noord-Brabant?
Ook ik val over het Engels....ik zou snel verder zoeken naar een site die ik makkelijk kan lezen.
Heb je geen kvk-nr? Mag je daarom geen prijzen noemen? I kan het nergens vinden nl?
We look forward to hearing from you and helping to make your day extra special.
Moet hearing niet hear zijn?
Hoi,
Het ziet er leuk uit, ik heb alleen wel een tip voor je: bij prijzen zet je eigenlijk geen prijzen, maar vraag je of de klant jou gaat bellen.
Als ik klant was, zou ik dan afhaken omdat ik toch wel meteen wil weten wat jouw prijsindicaties zijn. Dus bijv. ben je erg duur, of val je in de middenklasse en ben je betaalbaar.
Het is handig als je van de taarten een voorbeeld kunt geven en daar een prijs bij kunt vermelden.
Dus bijv. een ronde taart van 20 cm kost........euro.
Ik heb gezin dat veel website hebben prijslijst, maar andere niet! Daarna kan ik de taart met verschillende creme vullen en ook bakvormen of springen.
Ik heb mijn lijst, en wanneer de mensen willen een taart....Vragen of stuur een mail...het is niet duur!
Bedankt
Ziet er leuk uit! Maar wil toch even iets zeggen.... ik begrijp dat je veel Engelse vriendinnen heb maar ik persoonlijk zou afhaken omdat je site in het Engels is. Misschien ben ik ouderwets en het is niet omdat ik het engels niet begrijp maar denk niet dat je hier een hele grote groep mee gaat bereiken. Dan zou ik het in twee talen doen, dus Engels en Nederlands.
Mijn schoonzus is Braziliaans en die heeft een webwinkel(tje) in Braziliaanse producten. Toen ik hier op keek zag ik dat het alleen in het Portugees was. Dan bereik je ook alleen de Portugees-sprekende die in Nederland wonen. Zelf spreekt ze nog niet goed Nederlands, al is ze flink aan het leren , maar Engels
Dat klopt...mijn Nederlands is niet genoeg goed. Mijn moedertaal is Italiaanse. Ik heb om te studeren begonnen. Misschien één van mijn Nederlander vriend kan voor mij vertalen.
Bedankt
Contact
Sweet Island
Hein Smeetsstraat 26
Budel-Schoot, Nord-Brabant (Netherland)Moet t niet zijn Noord-Brabant?
Ook ik val over het Engels....ik zou snel verder zoeken naar een site die ik makkelijk kan lezen.
Heb je geen kvk-nr? Mag je daarom geen prijzen noemen? I kan het nergens vinden nl?We look forward to hearing from you and helping to make your day extra special.
Moet hearing niet hear zijn?
Ik heb niet KVK-nr, wat is dat?
De zin:" we look forward to", is gebruikt in de brief, het is "continuous form" , wanneer is "future meeting". En "to" is not werkwoord, en gaat met "forward" en is voorzetsel.
Dezelfde van "to be used to" (i'm used to buying in THE supermarket)
Bedankt...
Esther68 schreef:Ziet er leuk uit! Maar wil toch even iets zeggen.... :o :o :o ik begrijp dat je veel Engelse vriendinnen heb maar ik persoonlijk zou afhaken omdat je site in het Engels is. Misschien ben ik ouderwets en het is niet omdat ik het engels niet begrijp maar denk niet dat je hier een hele grote groep mee gaat bereiken. Dan zou ik het in twee talen doen, dus Engels en Nederlands.
Mijn schoonzus is Braziliaans en die heeft een webwinkel(tje) in Braziliaanse producten. Toen ik hier op keek zag ik dat het alleen in het Portugees was. Dan bereik je ook alleen de Portugees-sprekende die in Nederland wonen. Zelf spreekt ze nog niet goed Nederlands, al is ze flink aan het leren :), maar Engels
Dat klopt...mijn Nederlands is niet genoeg goed. Mijn moedertaal is Italiaanse. Ik heb om te studeren begonnen. Misschien één van mijn Nederlander vriend kan voor mij vertalen.
Bedankt
Hoi,
Ja dat is een goed idee, laat een Nederlandse vriend of vriendin naar je site kijken of in jouw geval een Engelse vriend of vriendin.
Dat maak je website veel professioneler.
En verdiep je in de site van de kvk (Kamer van Koophandel). Dan kun je meteen lezen wat de regels zijn voor thuisbakkers. Want dat ben je waarschijnlijk als je nog geen lid bent van de KvK.
http://www.kvk.nl/
Ik wens je veel succes.
Sweet Island schreef:Esther68 schreef:Ziet er leuk uit! Maar wil toch even iets zeggen.... ik begrijp dat je veel Engelse vriendinnen heb maar ik persoonlijk zou afhaken omdat je site in het Engels is. Misschien ben ik ouderwets en het is niet omdat ik het engels niet begrijp maar denk niet dat je hier een hele grote groep mee gaat bereiken. Dan zou ik het in twee talen doen, dus Engels en Nederlands.
Bedankt
Hoi,
Ja dat is een goed idee, laat een Nederlandse vriend of vriendin naar je site kijken of in jouw geval een Engelse vriend of vriendin.
Dat maak je website veel professioneler.
En verdiep je in de site van de kvk (Kamer van Koophandel). Dan kun je meteen lezen wat de regels zijn voor thuisbakkers. Want dat ben je waarschijnlijk als je nog geen lid bent van de KvK.
http://www.kvk.nl/
Ik wens je veel succes.
Bedankt...
Ik ga naar kijken, op dat KVK!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Mijn website, eindlijk