Onderwerp: Eerste keer Royal Icing koekjes.
Na veel op het internet te hebben gespeurd ook maar eens koekjes bakken en prutsen met RI. Dit was de eerste keer en ik ben best trots op het resultaat.
Wat vinden jullie ervan?

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Eerste keer Royal Icing koekjes.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Na veel op het internet te hebben gespeurd ook maar eens koekjes bakken en prutsen met RI. Dit was de eerste keer en ik ben best trots op het resultaat.
Wat vinden jullie ervan?

Nou, als dat je eerste keer is, zulke mooie koekjes met RI maken, belooft dat nog wat als je het vaker doet! Heel mooi en chique!
ziet er heel mooi uit

Erg mooi!
Erg knap, super geslaagd!

Heel goed geslaagd! Ik vind het vooral mooi dat je geen overgang ziet tussen de buitenlijn en het ingevulde midden. Prachtig hoor. Mooie kleuren heb je ook gekozen trouwens.
Tieneke
Super mooi!!! en dit de eerste keer????
Ik vind ze er prachtig uit zien! Wat ik me meteen afvraag, is hoe je het kusseneffect in de RI hebt gekregen.
wauw!!!!! echt supermooi!!! zonde om op te eten!!
Wauw! Je eerste x? Geweldig 
Mooi! Hoe hou/krijg je zulke nette koekjes? Mijne lopen altijd uit en worden niet egaal bruin.
prachtig! leuk als je het al zo goed kunt de eerste keer!
ik ben benieuwd waarmee jij je icing aanbrengt, een spuitzak of een speciaal flesje
? ik wil binnenkort ook een eerste poging wagen, maar weet niet wat ik het beste aan kan schaffen.
Wat mooi! Ik vind vooral ook die bruidsjurk heel erg leuk. Petje af
Bedankt!
Ik vind ze er prachtig uit zien! Wat ik me meteen afvraag, is hoe je het kusseneffect in de RI hebt gekregen.
In de tussentijd de vierkantjes ietsje laten drogen. En daarna heel voorzichtig de volgende vierkantjes doen.
Mooi! Hoe hou/krijg je zulke nette koekjes? Mijne lopen altijd uit en worden niet egaal bruin.
Vind je ze netjes? Ik ben eigenlijk nog niet tevreden, moet een betere koekjesuitsteker hebben. Ik heb het recept gebruikt van peggy porschen. En qua egaal bruin worden heb ik eigenlijk niks bijzonders gedaan.. Wel aan het einde even de achterste koekjes in het midden neergelegd of eruit gehaald want die waren iets eerder klaar dan de midden koekjes.
prachtig! leuk als je het al zo goed kunt de eerste keer!
ik ben benieuwd waarmee jij je icing aanbrengt, een spuitzak of een speciaal flesje? ik wil binnenkort ook een eerste poging wagen, maar weet niet wat ik het beste aan kan schaffen.
Ik heb een spuitzak gebruikt maar anderen vinden een speciaal flesje handiger.. Ik denk dat het laatste makkelijker vasthoudt maar met een spuitzak kan je denk ik preciezer werken. Kortom doen wat je zelf fijn vind 
Prachtige koekjes 
Heel mooi!!
heeeel mooi dat dat je eerste keer is 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Eerste keer Royal Icing koekjes.