1

Onderwerp: Het is nog wat vroeg...

Maar ik vond ze gewoon onwijs leuk, dus ik heb winterkoekjes gemaakt.

Ik ben vorige week met mijn moeder naar Taart & Trends geweest en ik kwam langs Mariëlle de Vroome van de Koekenbakkers.
Werkelijk alles wat ze had staan was (is!) zo mooi.
Ik had ergens begin dit jaar al eens koekjes gemaakt maar had er daarna niks meer mee gedaan.
Ik liet ze aan Mariëlle zien via m'n telefoon en ze zei dat ik talent had en zeker vaker koekjes moest gaan maken.
Altijd super leuk natuurlijk om te horen, zeker van iemand die eigenlijk wel dè koekjeskoningin van Nederland is.

Mijn moeder vond het enorm leuk ook dat ze dat zei, dus ik kreeg van mams het Koekboek, om mee aan de slag te gaan en om de puntjes (die ik zelf natuurlijk nog zie) op de i te zetten.
Maar genoeg geklets nu weer van me, hier de winterkoekjes naar voorbeeld van de koekjes uit het Koekboek:

http://imageshack.us/a/img560/9819/2012101244.jpg

Alvast bedankt voor het kijken!

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

2

Re: Het is nog wat vroeg...

Leuk leuk!  Zeker wat mee doen!

Je moet heel veel kikkers kussen om 1 prins te vinden!

3

Vind ze helemaal leuk!!

4

ohh geweldig, mij lukt het nog steeds niet. Zeker mee doorgaan :thumb:

5

Wauw, super leuk! Je hebt absoluut talent! :D

6

heel mooi! zeker mee doorgaan:)

7

Super mooi en wat een compliment zeg!

Heb je dit met fondant gedaan, ik wil ook eens koekjes gaan proberen maar met icing, heb jij er ervaring mee

Bedankt voor het kijken en opbouwende reacties zijn altijd welkom.
www.facebook.com/TaartenvanMarga

8

Dankjulliewel voor de lieve reacties. :D

@Stokkie; Dit is met Royal Icing gedaan. ;-)

9

Wauw, prachtig!!! Ik ben ook helemaal into het koekjesmaken... Maar nog niet zo'n mooie uitstekers (aan het wachten op een zending uit Amerika van Karens Cookies)... Hoe kom je aan de 'winter-uitsteker' als ik vragen mag?

10

Wat zijn ze gaaf! Hartstikke goed gedaan. :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

11

Hartstikke netjes gemaakt en inderdaad, ze zijn superleuk!

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

12

Thanx meiden!

@Brwie, enkel de ronde met golfrand is een kant en klare uitsteker.
Het sneeuwpopje heb ik gemaakt door de armpjes van de 'Jumping Jack' (van de Koekenbakkers gemaakt door Bien) aan het lijfje te maken.
De handschoen en het koekje met de winter tekst is van een getekend malletje en uitgesneden.
Je vroeg natuurlijk alleen naar het tekst koekje, maar wilde er mee zeggen dat je door allerlei uitstekers aan elkaar kan combineren om tot 1 geheel te komen of gewoon uitsnijden...
Is wat tijdrovender en daar moet je er geen 100 moeten maken, maar is wel heel leuk ook.

13

geweldig, ik ben het helemaal met Mariëlle eens: talentje!

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

14

Ik vind ze super! Ik ga in november eindelijk de ws van de koekenbakkers volgen, verheug me er al een tijdje op.