Re: stapeltjes van de laatste tijd (veel foto's, sorry)
Ohhhh ik vind je bruidtaart en je Rapunzel echt geweldig! De andere taarten zijn ook echt héél netjes. Leuk!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » stapeltjes van de laatste tijd (veel foto's, sorry)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ohhhh ik vind je bruidtaart en je Rapunzel echt geweldig! De andere taarten zijn ook echt héél netjes. Leuk!!!
Mooie taarten!
Ik vind ook je rapunzel heel erg leuk. Het hoeft toch ook niet helemaal in verhouding te zijn (dan wordt het wel een hele hoge stapel....) je kunt goed zien wat voor taart het is en daar gaat het om!
prachtige taarten toppie
Wat een prachtige parade, echt 
Super leuke parade, schatjes stuk voor stuk
Voor zo een mooie taartenparade hoef je geen sorry te zeggen.
Superleuk, al jullie reacties! Ik zal niet meer sorry zeggen
.
Geweldige taarten!
Wat een leuke taarten !
Wat een leuke taarten! Ik vind die Uki taart (ook nog nooit van gehoord) erg gaaf 
Bedankt voor je reactie! Super leuke taarten! Pfff ik moet nog heeel veel leren.....
Wat een onwijs leuke parade, je kindertaarten zijn ontzettend vrolijk en je "oefenbruidstaart" vind ik heel erg mooi

Met deze taarten mag je voor de dag komen. Wat een prachtige strakke taarten met mooie kleurcombinaties.
Wat een heerlijke parade. Heel gave taarten!

supermooie strakke taarten met mooie kleurtjes!
Ik moet dit weekend ook een spidermantaart maken. Mag ik hem opslaan?
Heb je de lijnen van het spinnenweb met suikerpasta in sugargun gemaakt? Of eventueel andere tips? grtjs!
Super mooie strakke taarten!
Hé, ik zie op eens dat er weer een aantal reacties zijn bijgekomen op mijn topic
. Wat leuk! Bedankt allemaal!
supermooie strakke taarten met mooie kleurtjes!
![]()
Ik moet dit weekend ook een spidermantaart maken. Mag ik hem opslaan?![]()
Heb je de lijnen van het spinnenweb met suikerpasta in sugargun gemaakt? Of eventueel andere tips? grtjs!
Prittiewittie, natuurlijk mag je hem opslaan
. Ik heb de lijntjes met zwarte marsepein in de sugargun gemaakt. Eerst vertikaal vanuit het midden van de bovenste taart helemaal naar beneden, en vervolgens horizontaal rondom. Hierbij heb ik geprobeerd een beetje boogjes te maken voor het web effect.
erg leuk de bruidstaart met die dunne lintjes erbij en de bloemen zien er mooi uit 
de rest van de taarten zijn ook prachtig 
Mooie taarten!
De Uki taart komt mij wel bekend voor
, leuk dit terug te zien!
De bruidstaart vind ik echt prachtig!

Wat een mooie strakke taarten!! Je sweet 16 taart vindt ik echt super! En Uki is ook goed gelukt!!
Ik vind die rozen echt heel echt lijken! Mooi hoor!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » stapeltjes van de laatste tijd (veel foto's, sorry)